New Guy (update) foto van loadout

dedokterd

Well-Known Member
4 jul 2016
62
31
Trophies
5
Hallo,

Mijn naam is Didier, 25 jaar en kom uit Beek en Donk.
Ik heb samen met een maat van me besloten om te gaan airsoften en in de tijd dat ik moest wachten op mijn NABV lidmaatschap heb ik niet stil gezeten. Zo heb ik ondertussen bijna mijn loadout compleet op wat kleine dingetjes na!
Ik heb gister mijn eerste primary replica besteld en die verwacht ik deze week wel binnen. Zodra die binnen is zal ik eens een foto plaatsen van mijn loadout.

Ik ben hier op het forum om kennis op te doen en te zien wat jullie allemaal aan materiaal hebben enz. en natuurlijk voor de fun.

Mochten er nog vragen zijn dan hoor ik ze graag!

groeten

PS hier een foto van mijn sidearm

13567282_1072838149463755_6060192347876127595_n.jpg

Welkom Didier in de wereld van airsoft en op het leukste forum. Coole side-arm. Heb precies dezelfde :wink:

Welkom bij de verslaving genaamd: airsoft en welkom op het forum

Welkom Didier op (mss wel) het gezelligste forum van nederland.
En inderdaad een gave side-arm.
Ik heb zelf de moderne versie in Blackwater uitvoering.
De foto daarvan en andere kan je onder het topic "wat heb je vandaag gekocht/binnen gekregen" vinden.
Laat je echter niet afschrikken door de enorme overvloed aan topspul wat je dan voorbij ziet komen.
Al die jongens (en meisjes) zijn ook onderaan begonnen met hun eerste uitrusting veelal uit een dumpstore of aanverwant.
Ik ben zelf erg van de low budget hoek en struin nog regelmatig dumps af en vind ook wel eens op kofferbakmarkten de gekste dingen voor de sport.

Ik heb zelf gekozen voor wat goedkopere gear en juist niet te bezuinigen op de replica zelf. Ben ook wat dumps langs geweest maar uiteindelijk toch alles online besteld ivm breder assortiment.

Welkom op dit leuke forum! Als je wilt zien wat we allemaal hebben als loadout kan je het beste een keertje mee gaan naar een skirm ^^
Wat gaat je primary worden?

Welkom Didier!

Mooie sidearm, heb zelf precies dezelfde en vind hem heerlijk schieten! (Alhoewel het hervullen van de magazijnen wel ontzettend rot is)

En erg slim om te bezuinigen op je gear en dat in je replica te steken. Aangezien je vaak toch dingen gaat veranderen aan je gear omdat je iets anders fijner vindt zitten. Je ziet bij veel mensen dat de gear zich erg ontwikkeld naarmate ze langer spelen. Nou verschilt dat ook wel erg per persoon.

Ik zie dat je niet zo ver van het veld "Dark Forest" in Ulicoten woont, ik ga daar aankomende zondag met wat team-leden heen. Wellicht een leuk idee om aan te haken?

Hallo Didier,

Welkom op dit lekkere forum en in de wondere wereld van het Airsoften.
Leuke side-arm heb die zelf ook. Schiet heerlijk.Ik heb overigens niet die magazijn-laden-problemen. Werkt super bij mij.

slim om prioriteiten te stellen qua budget en aanbestedingen!

Zag dat je al bij een Dump geweest was. Ik weet toevallig dat er eentje bij jou in de buurt zit(de Mortel), of ben je daar al geweest.

Kom zelf uit het pitoreske, altijd met zon overgoten, Uden. Dus waarschijnlijk gaan we elkaar nog wel eens treffen op het veld.

Nogmaals, veel plezier in deze sport!

gr Paul

Oh kijk Uden dat is dichtbij! Ik ben ook in Erp geweest idd.
En ik wacht eerst tot mijn replica binnen is voordat ik mee doe met een skirm dus zondag ga ik helaas niet halen! Maar wellicht sluit ik een keer aan.

RoelTheWorld;23753 zei:
Welkom Didier!

Mooie sidearm, heb zelf precies dezelfde en vind hem heerlijk schieten! (Alhoewel het hervullen van de magazijnen wel ontzettend rot is)

En erg slim om te bezuinigen op je gear en dat in je replica te steken. Aangezien je vaak toch dingen gaat veranderen aan je gear omdat je iets anders fijner vindt zitten. Je ziet bij veel mensen dat de gear zich erg ontwikkeld naarmate ze langer spelen. Nou verschilt dat ook wel erg per persoon.

Ik zie dat je niet zo ver van het veld "Dark Forest" in Ulicoten woont, ik ga daar aankomende zondag met wat team-leden heen. Wellicht een leuk idee om aan te haken?

Ik heb net btw een speedloader van Tokyo Marui binnen gekregen en daar kan ik die colt ook mee laden. Misschien ook iets voor jou dan?

dedokterd;23759 zei:
RoelTheWorld;23753 zei:
Welkom Didier!

Ik heb net btw een speedloader van Tokyo Marui binnen gekregen en daar kan ik die colt ook mee laden. Misschien ook iets voor jou dan?

Zonder dat je die veer naar achter hoeft te trekken?

Je moet idd die veer naar achter trekken maar niet die bbs 1 voor 1 te laden.

Heb een tweetal goedkope speedloaders bij Piro gekocht en heb geen probleem met laden van het magazijn van mijn 1911. Hoef ook niet de veer naar achteren te halen. Gewoon doordouwen en gaat zonder problemen. (edit: Had foto gemaakt maar wil niet uploaden)

Welkom op het Gezelligste forum over Airsoft en tevens WELKOM BRABANDER ZELF kom ik uit Veldhoven dus misschien tot ooit.

Ha Dokterd!

De 1911 is NA de m9, mijn favoriet ^_^ Ik heb er geen, maar ze zijn prachtig!

Wie weet zie ik je ooit op een veld!