NEW MEMBER

THE PUNISHER

Member
26 feb 2018
24
3
Trophies
3
Dan zal ik mezelf ook eens voorstellen mijn naam is fabricio ik ben 20 jaar kom uit breda. Na een lange tijd wachten kan ik eindelijk mijn eerste replica gaan halen. Alleen dit is echter makkelijker gezecht dan gedaan. Ik heb een paar dagen al gekeken wat ik wou als eerst natuurlijk een aeg het model het liefst een m4 met een korte loop en rails aan alle kanten een soort cqb m4 dus. maar ik weet niet welk merk goeie kwaliteit levert. graag zou ik horen van jullie wat jullie me aan zouden kunnen bevelen mijn budget is 450 euro het liefst wil ik ook full metal. daarnaast heb ik ook de CLASSIC ARMY SCAR-L MK16 BLACK bekeken op shogun en ook de m15 devil close combat 7 full metal deze replica leken mij allebei wel wat maar zijn deze van degelijke kwaliteit? Ik hoor graag van wat jullie me zouden kunnen aabevelen.

TOT OP HET SLACHTVELD!

Welkom op het forum kijk eens verder dan alleen Nederlandse shops en houd er ook rekening of je 450 euro hebt voor alleen de replica of ook alles eromheen gezien dat ook snel nog aardig kan aantikken, lees als oplader, batterijen, magazijnen, ammo, etc.

• Leuk
Waarderingen: THE PUNISHER
Welkom!! En kijk indeed eens bij bijvoorbeeld gunfire, airsoft entrepot enzo. Vaak goedkoper. Je moet rekening houden met nog eens 100+ euro voor alles erbij. Ook qua rds, grips en wat meer.

• Leuk
Het ziet er misschien gek uit, en er zijn maar weinig mensen met deze smaak (ik ben er ook pas "verliefd" op geworden nadat ik er een paar keer mee gespeeld had). Maar wel eens van de L22A2 (L85FV) gehoord? Is een mooi dingetje voor woodland en cqb. Door zijn bullpup design heeft het de inner barrel van een gewone M4 maar de totale lengte van een SMG. Hij is er van G&G en van ARMY ARNAMENT. Maar die van G&G raad ik aan vanwege betere kwaliteit gearbox.
latest

• Leuk
Waarderingen: 1972 en THE PUNISHER
Welkom!! En kijk indeed eens bij bijvoorbeeld gunfire, airsoft entrepot enzo. Vaak goedkoper. Je moet rekening houden met nog eens 100+ euro voor alles erbij. Ook qua rds, grips en wat meer.[/QUOTE
nog een vraag naar welke shop kan je replica,s brengen voor een lagere fps?

Het ziet er misschien gek uit, en er zijn maar weinig mensen met deze smaak (ik ben er ook pas "verliefd" op geworden nadat ik er een paar keer mee gespeeld had). Maar wel eens van de L22A2 (L85FV) gehoord? Is een mooi dingetje voor woodland en cqb. Door zijn bullpup design heeft het de inner barrel van een gewone M4 maar de totale lengte van een SMG. Hij is er van G&G en van ARMY ARNAMENT. Maar die van G&G raad ik aan vanwege betere kwaliteit gearbox.
latest
lijkt me inderdaad lekker om aan vast te houden vooral in cqb

latest
ik zat na te denken om mischien deze m4 te halen

Bijlagen

• g-p-m4-cqbr.jpg
    g-p-m4-cqbr.jpg
    35,2 KB · Weergaven: 298
Je kan replica's downgraden vaak bij de shop waar je ze koopt. Gewoon aangeven dat je hem onder de 360 fps wilt.

• Leuk
ik zat na te denken om mischien deze m4 te halen
die M4 cqb is leuk voor cqb. Alleen voor woodland heb je kans dat je net minder range haalt omdat je kortere inner barrel hebt. Voordeel is dan weer van bullpup dat je meer inner barrel hebt zoals ik aan gaf.
Maar ja de smeek van de L22A2 valt maar bij zeer weinig personen ;):D

Zelf ben ik geen M4/AK fan dit omdat je deze het meest op de velden ziet.

die M4 cqb is leuk voor cqb. Alleen voor woodland heb je kans dat je net minder range haalt omdat je kortere inner barrel hebt. Voordeel is dan weer van bullpup dat je meer inner barrel hebt zoals ik aan gaf.
Maar ja de smeek van de L22A2 valt maar bij zeer weinig personen ;):D

Zelf ben ik geen M4/AK fan dit omdat je deze het meest op de velden ziet.

Waarom blijven mensen dit zeggen, barrel lengte heeft geen invloed op range, een kortere barrel kan zelfs verder komen omdat je beter kan overvolumen en dus zwaardere bbs makkelijker kan tillen en ook met constantere joule waardes.

Dat is waar. Combat in Geldermalsen kan het voor je doen. Maar afhankelijk van welke replica je neemt kan je het ook makkelijk zelf doen.

Bij specna arms is het bijvoorbeeld heel easy omdat de gearbox niet open hoeft.

Bij meeste replica's is er gewoon een achterdeur toch voor veer vervangen en hoeft niet hele gearbox openm

Waarom blijven mensen dit zeggen, barrel lengte heeft geen invloed op range, een kortere barrel kan zelfs verder komen omdat je beter kan overvolumen en dus zwaardere bbs makkelijker kan tillen en ook met constantere joule waardes.
omdat dit ook zo is. Alleen tot ongeveer 60cm is dat verschil er. Erna niet meer omdat de lucht dan niet meer extra snelheid kan geven doordat de bb dan al op snelheid is.

omdat dit ook zo is. Alleen tot ongeveer 60cm is dat verschil er. Erna niet meer omdat de lucht dan niet meer extra snelheid kan geven doordat de bb dan al op snelheid is.

Barrel lengte heeft geen invloed op range, maar goed blijkbaar moet ik perse bij impliceren dat de FPS op alle lengtes gelijk blijft. Of je nou een 200mm barrel of 455mm barrel gebruikt op dezelfde FPS kan je net zo ver komen. Kom maar met fatsoenlijk bewijs waarom het niet zo zou zijn gezien voor mijn punt er genoeg is.

• Leuk
Waarderingen: bvdzeeuw
En met een korte barrel houdt je nog eens meer joule over met zwaardere bb's. Dus eigenlijk zou je in theorie kunnen zeggen dat een kortere barrel meer range kan hebben :rolleyes:. Een wijs man zei ooit.. alles langer dan 363 is onzin, en 363 is eigenlijk ook onzin. Niet in die exacte woorden though..

• Leuk
Waarderingen: JWieleman
En met een korte barrel houdt je nog eens meer joule over met zwaardere bb's. Dus eigenlijk zou je in theorie kunnen zeggen dat een kortere barrel meer range kan hebben :rolleyes:. Een wijs man zei ooit.. alles langer dan 363 is onzin, en 363 is eigenlijk ook onzin. Niet in die exacte woorden though..

Zei ik ook al, maar sommige mensen denken blijkbaar dat het net zoals bij vuurwapens is (it is not).