new recruit uit Driebergen!

• Onderwerp starter Onderwerp starter zeno
  • Startdatum Startdatum

zeno

Member
18 feb 2018
15
9
Trophies
2
Hi Allemaal,

Mijn naam is Robert (34) en woon in Driebergen (Utrechtse Heuvelrug) samen met mijn vriendin Manon (30).
Tijdje terug wilde een maatje met een groepje gaan Airsoften, ik had me op dat moment nog nooit in airsoft verdiept en dacht eigenlijk dat het een soort paintball was.. Nadat mijn vriendin vroeg wat eigenlijk het verschil was, en ik het antwoord niet had, eens op youtube gaan kijken. Boy was I wrong! Bizar dat ik dit nog niet eerder ben tegengekomen.

Via de datum prikker zijn we met de groep uitgekomen ergens eind maart. Maar gezien we (mijn vriendin en ik) zo enthousiast waren over de sport vonden we dat veel te ver weg. Daarom zijn we 2 weken geleden even gaan kijken in geldermalsen bij het Airsoft Centrum, daar heeft Nico ons met een enorme selectie leuke replica's laten schieten. Dat was in ieder geval al gaaf genoeg om maar direct de NABV pas aan te vragen (ik heb hem vrijdag ontvangen! :) ).
Om ook te proeven of we het skirmen gaaf vinden vorige week meegedaan aan de beginner's skirm (skirm and learn) bij Balls and Arrows. Ook dat is ontzettend goed bevallen. Hebben ontzettend veel lol gehad en ben bang dat er een nieuwe verslaving bij is gekomen
icon_e_smile.gif

Enige dat ik een beetje miste was het goed tactisch spelen met een groep mensen. Het was lastig om in een grote groep onervaren mensen iets anders te doen dan als halve zolen kris kras door het veld te rennen
icon_lol.gif

Wat dat betreft lijkt het me tof om een team te joinen; Om echt samen te spelen, tactiek te kunnen oefenen en daarmee het spel net wat realistischer te maken.

Dus als iemand tips heeft voor een team wat nog leden zoekt in onze omgeving die zichzelf niet al te serieus nemen maar wel serieus bezig zijn met het spel?
icon_e_biggrin.gif

Mijn eerste replica is een ASG CZ 805 BREN A2 (aeg) geworden:
asg-cz805-bren-new-version-mosfet-qd-gearbox-grey-a2-4.jpg

• Leuk
Waarderingen: Dela, husky en qlymax
Welkom!

Grappig, ik was ook bij die Skirm & Learn aanwezig. Zat in team Blauw. Was idd een topdag!

Welkom!

Grappig, ik was ook bij die Skirm & Learn aanwezig. Zat in team Blauw. Was idd een topdag!

Ja, echt toffe organisatie ook. Wij zaten helaas in het rode team.. ik ben op het eerste veld iig succesvol het fort ingerend, maar verder veel verloren die dag :p

• Leuk
Waarderingen: Jasper
Welkom op het forum en in de verslavende wereld van airsoft.

Als je tactische skirms zoekt en leuke mensen om mee samen te werken kan je heel goed hier op het forum terecht onder het skirm gedeelte. Hier staan een hoop skirms aangegeven waar je vaak dan gemakkelijk bij anderen aan kunt sluiten. Altijd gezellig.

En 10 en 11 maart is er bijvoorbeeld een TacSim in Gasselte waar een hoop mensen van het forum naar toe gaan.

Have fun

• Leuk
Waarderingen: Jan
Welkom Robert en Manon, in deze verslavend werkende airsoft wereld. Leuk dat je interesse meer bij ‘tactical’ ligt, heeft ook mijn voorkeur. (overigens niets ten nadele van de andere spelvormen, het moet voor iedereen leuk zijn).

Welkome hoop deze week ook de NAVB pas te ontvangen.
Thanks!

Ging bij mij eigenlijk heel soepel en snel.. Ze maken volgens mij enkel op vrijdag de passen, dus als je voor vrijdag bericht hebt gekregen dat alles is goedgekeurd zul je hem dinsdag wel thuis ontvangen! :)

Bedankt voor de tip @Boudewijn! Zal dat gedeelte goed in de gaten houden, en eens kijken of we in maart meekunnen.

Zag Ook dat er op dinsdag vaak een tactical tuesday is bij running the target in den haag, daar wil ik binnenkort keer naartoe

Bedankt voor de tip @Boudewijn! Zal dat gedeelte goed in de gaten houden, en eens kijken of we in maart meekunnen.

Zag Ook dat er op dinsdag vaak een tactical tuesday is bij running the target in den haag, daar wil ik binnenkort keer naartoe

RTT is ook een leuke lokatie. Iets aan de kleine kant maar altijd erg dynamisch. En 10 minuten van mn huis dus erg makkelijk. Zeker een aanrader imho

Welkom Robert en Manon, in deze verslavend werkende airsoft wereld. Leuk dat je interesse meer bij ‘tactical’ ligt, heeft ook mijn voorkeur. (overigens niets ten nadele van de andere spelvormen, het moet voor iedereen leuk zijn).

Thanks! We hebben ons ook echt goed vermaakt hoor, kan me voorstellen dat afwisseling in spelvorm ook erg leuk kan zijn. Maar voor nu idd in eerste instantie voorkeur voor een wat tactischer spel :)

• Leuk
Waarderingen: husky
RTT is ook een leuke lokatie. Iets aan de kleine kant maar altijd erg dynamisch. En 10 minuten van mn huis dus erg makkelijk. Zeker een aanrader imho

Vanuit driebergen ietsie verder, maar binnen 10 minuten van ons huis zit letterlijk helemaal niets op airsoft gebied :(
Ben benieuwd hoe 'klein' de locatie is

Welkom, Leuke introductie!

Zelf met een aardig groepje 11 maart bij wild mountain mocht je nog wat tijd vrij hebben in de agenda ;)

Welkom!

Mooie introductie! Leuk dat jullie alvast zijn gaan skirmen ;) Wie weet tot in maart inderdaad!

@bvdzeeuw @Jan : bedankt! Lijkt ons heel erg tof om mee te gaan en ons bij jullie aan te sluiten dan.
Is al een topic voor gok ik (zal zo eens kijken ). Lijkt me dan gezellig om met groepje die kant heen te rijden ook.. :)

• Leuk
Waarderingen: Jan