New user

paul37

Well-Known Member
10 mrt 2018
94
40
Trophies
6
Hola

Sinds poos ben ik zeer geïnteresseerd in airsoft lijkt me is een uitdagende sport om is meer in te verdiepen dan lezen en youtube films bekijken. Waarom airsoft? hou van uitdaging teamplay en toch ook een buiten persoon ben ooit wel is paintballde en nu is wat anders wil gaan doen. Wat kort over mijn eigen ben 37 jaar oud wonend in ijsselstein (utrecht) fanatieke console gamer (ps4).

Welkom Paul, kijk ook eens naar mijn beginnershandleiding mocht je vragen hebben.

Welkom! Hier zijn ook genoeg gamers te vinden :)! Join gerust onze ACN forum discord. Met de filmpjes op Youtube moet je een beetje oppassen, vooral bij onze grote sniper vrienden lijkt de video niet op de realiteit.. :)

Welkom Paul! Wat speel je dan zo fanatiek op de ps4? ;)

Op dit moment bf4 maar ook modern warfare remastered dat zijn wel de games Jij?
Op de PS4 eigenlijk vooral For Honor en Diablo 3 (net pas begonnen). Op de PC Divinity en wat tactische shooters :)

BF4 heb ik ook lang gespeeld ja! Mooie game <3 <3

Op de PS4 eigenlijk vooral For Honor en Diablo 3 (net pas begonnen). Op de PC Divinity en wat tactische shooters :)

BF4 heb ik ook lang gespeeld ja! Mooie game <3 <3
Diablo op de console gespeeld leuke game BF4 blijft wel leuk alleen erg jammer dat de servers beetje leeg raken

• Leuk
Waarderingen: Jan
Hé, welkom op het forum! Check ook mijn video's eens (link in handtekening hier beneden). Iets anders dan de 1001 Airsoft Sniper video's waar Niels naar refereert ;-)