New

Maurice

New Member
12 nov 2017
1
2
Trophies
3
Dag allen, ik ben nieuw op dit forum. Maar ook in de airsoft. Ik ben twee maal mee geweest als introducee en ben besmet met het virus.

Ik moet nog een AA aanschaffen, dus ga het forum even af naar tips. Info vanuit jullie is zeker welkom. Met name gericht op de aanschaf.

Mocht iemand nog een leuke M4 in de aanbieding hebben

Mvg,

Maurice

• Leuk
Waarderingen: Jan en qlymax
Welkom op dit forum Maurice! Lees Maffo's topic even door; dat helpt je flink op weg!

• Leuk
Waarderingen: Camilo
Welkom op het forum!
Als je een AA aanschaft dan zou ik iig niet erg op de prijs gaan zitten. Je hebt er wel zo'n 200 euro voor nodig, los van alle batterijen en magazijnen.
Voor kleding is de dump een aanrader. Je koopt er voor weinig geld spul waar je prima mee kan skirmen. Kijk op skirms eens goed rond naar wat andere mensen hebben en besluit dan wat je echt wilt kopen.

Wilkommen!

M4's zijn er in overvloed! Specna Arms en G&G Combat Machine's zijn mooie starters ^_^

Welkom!

Qua uiterlijk moet je gewoon kijken welke je gaaf vindt en bij je past. En zoals de meeste al aangeven kijk eens bij specna & G&G. Goeie starters!

Je kan soms beter voor een net iets duurdere gaan dan dat je, met een goedkope dingetje, na een paar keer spelen terug moet naar de winkel.

En een belangrijk puntje is je bril/oogbescherming. Bezuinig hier vooral ook niet op.