Newbie geïntresseerd in airsoft

Henderikus Harms

New Member
25 okt 2015
1
0
Trophies
1
Hallo iedereen,

Ik ben Henderikus Harms en ben 25 jaar. Op dit moment volg ik nog een studie Software Engeneering aan de hanze hogeschool in Groningen. Natuurlijk doe ik ook aan gaming. Verder zit ik op de sport CKM. Nu vernam ik een tijdje terug dat airsoft al een mooie tijd legaal is in Nederland. 

Samen met een kameraad leek het me leuk om hier aan te beginnen. Maar ik zou het heel graag eerst is willen proberen. Het lijk me echt heel vet maar ik zou graag ervaren of dit beeld klopt. Ik heb al behoorlijk veel filmpjes gezien op youtube dus ik heb een aardig idee wat er allemaal bij komt kijken.

Nu weet ik dat jullie introductie dagen hebben maar ik weet niet hoe vaak jullie dit doen en eigenlijk zit ik er al een tijdje op te wachten. Het lijkt zo vet dat ik eigenlijk niet te lang meer wil wachten XD. Als jullie advies hebben lees ik dat graag.

Als jullie mij vragen willen stellen ga vooral je gang!

Groeten,

Henderikus Harms

Welkom Henderikus! 

Als we op de meest recente intro-dag af moeten gaan zal je erg ver moeten rijden. Dit was voor alleen mij al 2,5 uur in de auto. En ik woon toch een stuk verder richting België dan jij. (Zuid-Holland).

In ieder geval al erg veel airsoft-plezier voor je eerste keer skirmen (wanneer je dat gaat doen). En hopelijk kom ik je een keer tegen!

Wees niet bang om vragen te stellen, wij zijn allemaal ergens begonnen met 0.0% kennis. 

-Roel

Ha Hendrikus! 

Wij organiseren twee keer per jaar een introdag. In eerste instantie omdat er nog geen locaties waren met huurkits, daarna om een skirm te organiseren met alleen beginners (toen er eenmaal huurkits waren in NL). 

Inmiddels zijn er bij veel locaties huurkits dus is het ook zeker mogelijk om op eigen houtje een normaal event aan te doen. 3Division ligt met Daarle denk ik het meest in de buurt. Dan heb je ook gelijk een toffe locatie. 

beste hendrikus,

mischien een idee om het forum in de gaten te houden om te kijken waar iedereen heen gaat en dan gewoon een beetje brutaal vragen of je mee kan als introduce,

zo heb je altijd iemand die al wat meer ervaring heeft en je dus een beetje wegwijs kan maken en de do's en don't kan bijbrengen

veel plezier en onthoud dat er voor deze sport geen genezing meer is eenmaal begonnen stop je er niet meer mee haha

veel plezier op de velden.

stephen