newbie

• Onderwerp starter Onderwerp starter Ronot
  • Startdatum Startdatum

Ronot

New Member
5 jul 2014
1
0
Trophies
1
Hallo,
Ik ben Ronald en begin mei 2014 kwam een collega met het idee om eens met een paar man te gaan airsoften. Ik was meteen enthouiast.
Het duurde even voordat we een goede datum hadden gevonden en in die tussentijd ben ik alleen maar meer enthouiaster geworden. Hele avonden de ene na de andere site van A tot Z gelezen en ik had virtueel al een heel arsenaal aan airsoft apparaten.
Het event in Ullicoten was helemaal fantastisch. Ik heb de hele tijd alleen maar gelachen. De dag erna heb ik mij meteen ingeschreven bij de NABV.
Op Woensdag kreeg ik mijn pas en vrijdag kocht ik bij Pirosport in Barendrecht mijn eerste replica; een Specna SA-A04.
We zijn nu een week verder en ik sta te poppelen om weer te gaan spelen 
icon_smile.gif

<div>

</div>

Welkom! 

Kan wel zeggen dat deze hobby slecht is voor je portemonnee!
Weet niet of je een relatie hebt maar bereid je voor op afkeurende blikken van je wederhelft haha :-)

Verder zitten er geen nadelen aan :-p

Hoi! enthousiastelingen zijn altijd goed! en zoals @localcrew zegt..: het is slecht voor je portomonee. en over die wederhelft, de mijne vindt het allemaal prima. als ik maar even van te voren vertel wanneer ik naar een evenement ga :p 

Dit gaat inderdaad geld kosten; er lopen al meerdere bestellingen voor een scope, tactical gear en PVC patches.. En dan heb ik nog geen BB verschoten :-)

het hoofd financien krijgt natuurlijk maar een klein deel van de kosten te horen...

Welkom! Specna Arms is een goeie beginners replica! Ga je geen spijt van krijgen.

Hallo Ronald! Welkom, leuk dat je er zo enthousiast over bent. Het is inderdaad slecht voor je portemonnee, binnenkort ga ik mijn 3e replica halen (na mijn APS M4 en Cybergun P226). Dit word de APS Guardian ASR110. Hoop je snel op het veld te zien!

Welkom Ronald, ik ben ook recent begonnen. Ik heb precies hetzelfde, ik kan niet wachten tot mn volgende skirm. En ja het is een sport die best pijn doet aan je portemonee. 

Welkom! Leuk om te zien dat er weer een Specna bij is haha! Die dingen duiken echt overal op!