Nieuw beginnend Airsofter

Lennart-vm

Well-Known Member
21 jan 2016
112
43
Trophies
7
Hallo ACN Forumleden,

Ik zal me even voorstelllen. Mijn naam is Lennart van Maarseveen en kom uit Amersfoort. Ik ben een 18 jarige student Aviation aan de HvA. Ik doe als andere hobby ook aan Zweefvliegen op Soesterberg bij de Amsterdamsche Club voor Zweefvliegen. De airsoftsport spreekt mij zeer aan. Ik game zelf ook redelijk veel en speel dan ook veel (semi)tactische shooters (Arma 3, Insurgency). Ik hoop zo snel mogelijk mijn uitrusting zodanig compleet te hebben om met eigen gear een skirm bij te kunnen wonen.

Ik wil mijn toekomstige uitrusting graag laten bestaan uit de volgende items:
Specna Arms SA-B03 (half-tan)
Theta Optics open reflex sight (Al in huis)
Woodland camo (weet nog niet welke set)
Goedkope veilige bril
Mesh masker
Armored Claw: Shield tactical gloves (olive)
2-3 extra midcap magazijnen.
CO2 1911 sidearm (heb een spring versie van Cybergun)
veilige carrying case of tas voor replica's

De SA-B03 komt hopelijk midden februari in huis.

Als iemand nog goede tips heeft van welke spullen in het best waar kan kopen hoor ik dat graag. Ik hoop tot snel bij een Skirm of tactical training o.i.d.!

Als er nog vragen of suggesties zijn hoor ik dat graag.

m.v.g.

Lennart van Maarseveen

Welkom Lennart, ik wens je uiteraard heel veel plezier. Spannend maar dus nog even wachten op je replica......Maar pas goed op dat je op veiligheid niet gaat bezuinigen! Die bb`s kunnen donders hard aankomen.

Dankjewel! Wat kun je dan zoal aanraden als goede bril voor beginners (budget dan even buiten spel gezet)?

Welkom op het forum en tof dat je wilt beginnen! Bespaar niet op de bril! Die is het belangrijkste uit de hele set!

Ik zou zelf voor meer midcaps gaan. Specna Arms heeft een doos met 5 stuks. Dat komt al meer in de buurt :) Het is met airsoft zo dat een BB al afwijking krijgt van iemands ademhaling of scheet. Dus je hebt nu eenmaal meer BB's nodig om iemand te raken, dan dat je gewend bent uit een game als Arma.

Also; Koop squad op steam! :3 Een soort digitaal airsoften. Die game zou perfect in je straatje moeten passen.

Hee welkom op het forum!
Klinkt als een leuke loadout. Ik zelf heb alle kleding bij een legerdump gehaald vanwege budgettaire redenen, maar op de rest moet je idd niet teveel bezuinigen.
Ik moet ook nog een replica aanschaffen en daarvoor is oa gunfire.pl een hele goede site. Maar gezien het merk replica heb je daar denk ik al op zitten kijken ;)
Maar succes en ik hoop je ergens tegen te komen op een skirm!

Jan, ik ken de game Squad inderdaad. Ik zit er al een hele tijd naar te kijken en was ook van plan het binnenkort te kopen toevallig.

Bedankt voor het warme welkom van iedereen!

Wat de bril betreft heb ik een Swiss arms, gekozen voor Parcours en kaartschieten. Belangrijk is dat hij prettig zit (en bij rennen ook blijft zitten).Zou als je kunt zeker ergens uitproberen want er zijn er zo veel te koop

Ik zat zelf te kijken naar een exemplaar van Bolle http://gunfire.pl/product-eng-1152200573-Bolle-TRACKER-Smoke-protective-glasses.html Ik heb een pistol bag van Swiss Arms voor mn M1911A1. Ben daar zeer tevreden mee.

Nice one! ^_^

Mijn Bollé was jammer genoeg net na de review begonnen met beslaan. Ik gebruik hem nog steeds maar nu in combinatie met nuprol clearview. Werkt als een tiet! Wat dat betreft zou je dus zon beetje iedere bril kunnen gebruiken. Beslaan ze? Nuprol clearview!

@Jan Heb zojuist bij Gunfire een SA-B03 besteld met 2 extra midcap magazijnen en de Bolle TRACKER bril met een mesh masker erbij. Nu wachten totdat het binnen is en dan Skirmen 7 januari!

Denk je niet dat 2 midcaps wat te weinig zijn ?

Of ga je in t veld herladen ?

yannick-hurks;17807 zei:
Denk je niet dat 2 midcaps wat te weinig zijn ?

Of ga je in t veld herladen ?

@yannick-hurks 2 midcaps is zeker weinig. Ik heb alleen het budget net niet om een 5 pack te kopen op dit moment. Ik heb nog een aantal game PC onderdelen te koop staan en zodra die verkocht zijn is er zeker genoeg geld voor een lekker aantal midcaps.

had gister gunfire.pl gemaild over de specna arms metalen magazijnen.
en ze zeiden dat ze binnenkort weer op voorraad komen.
5 stalen magazijnen (zwart of tan) voor ik geloof iets van 30-35 euro.
misschien iets om in de gaten te houden.

robin97;17810 zei:

@Robin97 Ik heb zelf dus een half-tan AA (besteld) en die dozen van 5 Tan-magazijnen zijn wel op voorraad. Ik had ze in de winkelwagen alleen kwam net te duur uit. Ik heb ze al wel op mijn volgende bestellijst staan ;)

Lennart-vm;17811 zei:
robin97;17810 zei:

@Robin97 Ik heb zelf dus een half-tan AA (besteld) en die dozen van 5 Tan-magazijnen zijn wel op voorraad. Ik had ze in de winkelwagen alleen kwam net te duur uit. Ik heb ze al wel op mijn volgende bestellijst staan ;)

voor zover ik gezien heb waren alleen de plastic modellen op voorraad, maar kan het mis hebben natuurlijk.