Hallo ACN Forumleden,
Ik zal me even voorstelllen. Mijn naam is Lennart van Maarseveen en kom uit Amersfoort. Ik ben een 18 jarige student Aviation aan de HvA. Ik doe als andere hobby ook aan Zweefvliegen op Soesterberg bij de Amsterdamsche Club voor Zweefvliegen. De airsoftsport spreekt mij zeer aan. Ik game zelf ook redelijk veel en speel dan ook veel (semi)tactische shooters (Arma 3, Insurgency). Ik hoop zo snel mogelijk mijn uitrusting zodanig compleet te hebben om met eigen gear een skirm bij te kunnen wonen.
Ik wil mijn toekomstige uitrusting graag laten bestaan uit de volgende items:
Specna Arms SA-B03 (half-tan)
Theta Optics open reflex sight (Al in huis)
Woodland camo (weet nog niet welke set)
Goedkope veilige bril
Mesh masker
Armored Claw: Shield tactical gloves (olive)
2-3 extra midcap magazijnen.
CO2 1911 sidearm (heb een spring versie van Cybergun)
veilige carrying case of tas voor replica's
De SA-B03 komt hopelijk midden februari in huis.
Als iemand nog goede tips heeft van welke spullen in het best waar kan kopen hoor ik dat graag. Ik hoop tot snel bij een Skirm of tactical training o.i.d.!
Als er nog vragen of suggesties zijn hoor ik dat graag.
m.v.g.
Lennart van Maarseveen
Ik zal me even voorstelllen. Mijn naam is Lennart van Maarseveen en kom uit Amersfoort. Ik ben een 18 jarige student Aviation aan de HvA. Ik doe als andere hobby ook aan Zweefvliegen op Soesterberg bij de Amsterdamsche Club voor Zweefvliegen. De airsoftsport spreekt mij zeer aan. Ik game zelf ook redelijk veel en speel dan ook veel (semi)tactische shooters (Arma 3, Insurgency). Ik hoop zo snel mogelijk mijn uitrusting zodanig compleet te hebben om met eigen gear een skirm bij te kunnen wonen.
Ik wil mijn toekomstige uitrusting graag laten bestaan uit de volgende items:
Specna Arms SA-B03 (half-tan)
Theta Optics open reflex sight (Al in huis)
Woodland camo (weet nog niet welke set)
Goedkope veilige bril
Mesh masker
Armored Claw: Shield tactical gloves (olive)
2-3 extra midcap magazijnen.
CO2 1911 sidearm (heb een spring versie van Cybergun)
veilige carrying case of tas voor replica's
De SA-B03 komt hopelijk midden februari in huis.
Als iemand nog goede tips heeft van welke spullen in het best waar kan kopen hoor ik dat graag. Ik hoop tot snel bij een Skirm of tactical training o.i.d.!
Als er nog vragen of suggesties zijn hoor ik dat graag.
m.v.g.
Lennart van Maarseveen