Nieuw beginnend Airsofter

Lennart-vm

Well-Known Member
21 jan 2016
112
43
Trophies
7
Hallo ACN Forumleden,

Ik zal me even voorstelllen. Mijn naam is Lennart van Maarseveen en kom uit Amersfoort. Ik ben een 18 jarige student Aviation aan de HvA. Ik doe als andere hobby ook aan Zweefvliegen op Soesterberg bij de Amsterdamsche Club voor Zweefvliegen. De airsoftsport spreekt mij zeer aan. Ik game zelf ook redelijk veel en speel dan ook veel (semi)tactische shooters (Arma 3, Insurgency). Ik hoop zo snel mogelijk mijn uitrusting zodanig compleet te hebben om met eigen gear een skirm bij te kunnen wonen.

Ik wil mijn toekomstige uitrusting graag laten bestaan uit de volgende items:
Specna Arms SA-B03 (half-tan)
Theta Optics open reflex sight (Al in huis)
Woodland camo (weet nog niet welke set)
Goedkope veilige bril
Mesh masker
Armored Claw: Shield tactical gloves (olive)
2-3 extra midcap magazijnen.
CO2 1911 sidearm (heb een spring versie van Cybergun)
veilige carrying case of tas voor replica's

De SA-B03 komt hopelijk midden februari in huis.

Als iemand nog goede tips heeft van welke spullen in het best waar kan kopen hoor ik dat graag. Ik hoop tot snel bij een Skirm of tactical training o.i.d.!

Als er nog vragen of suggesties zijn hoor ik dat graag.

m.v.g.

Lennart van Maarseveen

Welkom Lennart, ik wens je uiteraard heel veel plezier. Spannend maar dus nog even wachten op je replica......Maar pas goed op dat je op veiligheid niet gaat bezuinigen! Die bb`s kunnen donders hard aankomen.

Dankjewel! Wat kun je dan zoal aanraden als goede bril voor beginners (budget dan even buiten spel gezet)?

Welkom op het forum en tof dat je wilt beginnen! Bespaar niet op de bril! Die is het belangrijkste uit de hele set!