Nieuw bij airsoften

jeroenhonig

New Member
22 feb 2016
1
0
Trophies
1
Hoi,

Ook ik zal me even voorstellen. Mijn naam is Jeroen Honig en woon in Den Haag. Al een tijdje zeer geïnteresseerd in airsoften en af en toe al eens gedaan en nu dan besloten mijn eigen gear aan te schaffen.

Onderweg is nu een Specna Arms SA-V04 als mijn eerste replica en ben dan ook erg benieuwd hoe dat zal zijn.
Hopelijk tot snel allemaal!

Hey Jeroen, welkom!
1 mei gaan we met een stel van het forum bij Balls & Arrows in Lelystad skirmen... misschien leuk om aan te sluiten?

Welkom! Mooie replica die SA-V04 :) Zoals Stey al aangaf gaan we 1 mei met een hele groep nieuwe/ervaren spelers naar B&A. Als je het leuk vindt om te komen ben je van harte welkom.

Had ik echt super leuk gevonden, helaas heb ik dat weekend al iets gepland... Jullie zullen me zeker snel zien :smile:

Hey Jeroen, hier nog een airsoftie uit Den Haag.
Mijn NABV-pas is in de maak en samen met een collega willen we halverwege mei ons eens inschrijven voor een open skirm bij balls and arrows. Wij hebben wat dat betreft echt NUL ervaring en nog nooit geairsoft... misschien vind je het leuk als wij eens gaan dat we je op de hoogte houden en je ook zin hebt om eens te skirmen?

hej Jeroen Ik kom zelf uit Delft en me NABV-pas is onderweg, Dus kan kunnen we misschien gaan carpoolen ( beetje op de kleintjes letten :P )
Dus is sluit mee bij @timdawson aan.

Lijkt me een goed idee om samen op te trekken @Timdawson en @Erick015. We houden contact!