nieuw,en opzoek naar team

sebastiaan89

Member
10 sep 2017
16
10
Trophies
3
Hallo allemaal,

Mijn is Sebastiaan,27 jaar en na een beginners skirm kennis gemaakt met airsoft bij Balls and Arrows alweer een jaar lid van de NAVB.Waar ik in de airsoftsport mijn draai goed heb gevonden.omdat ik meestal met een paar familieleden ga skirmen,maar sommige familieleden niet vaak kunnen en ik eigenlijk wat vaker wil gaan skirmen zoek ik een leuk airsoftteam in de regio Utrecht
 
Welkom Sebastiaan. Hou het Airsoft Teams forum in de gaten zou ik zeggen of post daar ook je wens voor een team.

Edit: Diamond Dogs zijn volgens mij nog steeds aan het reqruiten. Spelen ook in de regio Utrecht.
 
Welkom op het forum!
En succes met de zoektocht naar een leuk team, moet op dit topic toch wel lukken!
 
Ey Sebas,
M’n broertje en ik (hij 25 ik 31) zitten ook bij een team. Alleen zoeken wij ook een andere groep. Die meer onze manier van spelen hebben en dezelfde categorie mensen ( deze mensen larpen en verkleden zicht in het weekend ) ieder z’n ding maar je snapt me

We zijn klein half jaartje bezig.
En zijn lekker fanatiek.

Als iemand nog tips weet idd qua team let us know !!
Succes ook Sebas En wie weet tot ooit
 
Ey Sebas,
M’n broertje en ik (hij 25 ik 31) zitten ook bij een team. Alleen zoeken wij ook een andere groep. Die meer onze manier van spelen hebben en dezelfde categorie mensen ( deze mensen larpen en verkleden zicht in het weekend ) ieder z’n ding maar je snapt me

We zijn klein half jaartje bezig.
En zijn lekker fanatiek.

Als iemand nog tips weet idd qua team let us know !!
Succes ook Sebas En wie weet tot ooit

Hoi Danny,

bedankt voor je reactie,ik heb zelf ook niks met larpen enzo.Maar ook leuk dat je airsoft met je broertje.Misschien een leuk idee om met z'n drieën een keer te gaan airsoften?

groet Sebastiaan
 
  • Leuk
Waarderingen: DannyPBakker