Nieuw hier op het forum

Vincentsarens

New Member
30 mei 2016
1
0
Trophies
1
Hallo allen

Ik ben vincent 25 jaar kom uit wierden
Uiteraad in het bezit van de nabv pas.
Spelen het vaakst bij daarle bunker hill maar de voorkeur gaat wel uit naar belgie daar gaat 18 juni de reis ook naar toe fort barchon als ik me niet vergis.
Mijn replica's tippmann m4, een colt 1911 side arm, heb nog een masada liggen en nog iets van een m4 waar ik het merk zo niet van weet.
Sinds vandaag in het bezit van een boafeng uv5r porto alleen nou moet ik hem nog instellen op de juiste kanalen daar snap ik nog niet zoveel van hoop hier nog iets van antwoorden te vinden ben niet zoon held op dat gebied.

Dat was het wel voor nu hoop een keer een aantal te spotten op 1 van de velden
Gr vincent

Welkom Vincentsarens.
Van Baofengs heb ook ik geen kaas gegeten.
Ik kreeg er op BH wel een X 1tje in mijn handen gedrukt omdat ik SL was en over 2 kanalen moest communiceren maar wat had ik een problemen met dat ding.
Ik was blij dat ik bij de skirm daarop weer met mijn vertrouwde Midland G7 aan de gang kon.
Ook aan de Tippmann?
Die groep groeit gestaag.
Maar ik persoonlijk vind het nx om met een slang aan mijn replica vast te zitten.
Ik krijg daar teveel een paintbalgevoel bij.
Maar nogmaals,das persoonlijk.
Veel plezier op dit forum en met de sport.
En wellicht tot ziens. :)

Leuk dat er ook wat ervaren spelerts op het forum erbij komen :p
Welkom op t forum

Welkom! :D Tof dat je een tipman hebt! Fort Barchon heb ik afgelopen weekend nog iemand over gehoord. Die was niet bijzonder tevreden, maar dat is natuurlijk smaak! Ben zelf ook nog wel benieuwd naar die locatie!

null
Echt ervaren ben ik ook nog niet hoor sinds dit jaar heb ik mijn eigen gear enzo dus we gaan vooral veel uitproberen en zien wat bevalt veel lezen over ervaringen van anderen

Fort barchon ben ikzelf ook erg benieuwd naar heb er ook zin aan zoals op de filmpjes te zien gaat de locatie me wel aanstaan

goede avond heren.
afgelopen zaterdag dan naar fort barchon geweest helaas slecht weer en goede schoenen vergeten.. nood gedwongen op men gympies door de natte klei glibberen en glijden. ook had ik bij mijn tippmann een nieuwe innerbarrel en tdc nub geinstaleerd maar dat werkte allemaal niet naar behoren. vanavond alles schoon gemaakt en werkt tot nu toe allemaal goed zoals ik het kon testen. zondag gaan we weer een poging wagen in daarle hopen op betere resultaten dan afgelopen zaterdag. voor iedereen die twijfelt om een keer naar fort barchon te gaan DOEN haha

gr vincent