nieuw hier!

dennisl9

Well-Known Member
7 feb 2016
84
30
Trophies
4
Hoi Iedereen,

Ik ben Dennis uit wijk bij duurstede op 18 maart wordt ik 20. heb toch maar besloten (na lang twijfelen) dat ik airsoft ga spelen.
de Kleding heb ik al door mijn verzameling leger spullen uit ww2.

Ik zit op school in Amersfoort en studeer applicatie ontwikkeling en beschik over een dikkebmw uit 1986(wel een oudje ja!) dus als ik ga is meerijden mogelijk.

Ik heb nog een hobby; en dat is het rijden/restaureren van oude Honda brommertjes.

Zelf zou ik graag sniper zijn maar heb gehoord dat dit niet zo een goede keuze is als "noob" om mee te beginnen. Heb me pas gister ingeschreven bij de NABV. dus voor ik kan skirmen moet ik nog even geduld hebben denk ik.

mijn eerste vraag hier al. wie o wie heeft er tips voor een niet al te duur doch een betrouwbaar replica?

*E:

http://gunfire.pl/product-eng-1152209940-M1A1-THOMPSON-FULL-METAL-AEG-Submachine-Gun-Replica.html
lijkt me toch echt HEEL gaaf om te hebben samen met:
http://www.airsoftshop.be/nl/kwc-1911-a1-full-metal-co2.html
Groetjes en tot ziens/horens!

Ha dennis

Nice dat er iemand uit de buurt ook wil airsoften ik kom zelf uit cothen dus meerijden zou ideaal zijn aangezien ik zelf geen auto heb :smiley:

kijk das lekker, iemand zo dichtbij! meerijden is nooit een punt ;)

Ben alleen nog niet begonnen met airsoften omdat ik geen geld heb :neutral:

Welkom en veel plezier op het forum.
Het is altijd mogelijk om een introdag te doen zonder dat je je NABV pas hebt, dat heet "introduce". Je dient je dan aan te melden bij de organisatie zelf.

WW2 gear is vet, en wijkt gelijk af van alle multicam en weet ik veel wat voor Amerikaans spul allemaal.

Bedankt.

had idd al gelezen over de introduce, en ook toevallig gezien dat er zaterdag de 14de wat skirms gespeeld worden :)

Jammer genoeg ga ik niet spelen in mijn ww2 gear. dat is me iets te kostbaar.
ik heb een lange warme luchtmas jas (nl jaren 50/60) grijze kleur. en verder een gewoon KL setje waar ik waarschijnlijk in speel.

is duits toegstaan? (als in ww2 duits?)

Een Duitse replica wel iig (wil zelf nog eens een MP44), maar met kleding zou ik toch oppassen en het anders aan de betreffende organisatie vragen waar je gaat skirmen.

Duits is toegestaan, maar dan wel excl vogeltjes en kruisjes als je begrijpt wat ik bedoel :pensive:

top, ik heb nog een mooie duitse helm liggen. is dat een beetje te doen met zo een stalen (stahl)helm

Ik draag zelf een K6-3 helm zonder vizier, maar geen idee hoe zwaar een stahlhelm is, en vooral de hele dag lang...

@Stey mag je dan ook die hele vroege flecktarn camo dragen van Duitsland uit WWII? :open_mouth:
Dat vind ik zelf de vetste camo die er is.

dat is idd de mooiste camo die er is :smile:
http://www.flecktarn.co.uk/camouflagekit_flecktarn.html
hier te vinden :)

Volgens mij ken ik zelfs iemand die Flecktarn draagt... maar het gaat erom dat er geen rangen en specifieke kenmerken op zitten (zoals de adelaartjes en de hakenkruisjes). Zolang je maar geen rangen draagt (die je niet hebt verdiend).

Hey Dennis,

Welkom op het forum. Wat betreft de sniper, wat veel mensen zeggen is waar.
De sniper speelt niet zo zoals je gewend bent van videogames.
Je licht langer stil, hebt minder contact met je team en hebt maakt minder kills.

Als je toch enorm twijfelt dan kan ik je wellicht aanraden om eens een luchtbuks te huren/lenen (van iemand die je kent) en de hele dag in je achtertuin op een kaartje te schieten. Vind je het statisch schieten daarna nog leuk. Dan is het wellicht iets voor je!

Ik zelf heb als eerste een AEG gekocht maar nijg alsnog naar een sniper rol.

Gr,

Binky Jules

Hoi Binky :)

Thanks voor de tip :) ik ga maar eens een middagje stil liggen dan haha altijd wel fan van sniper en ik hoop dat er als sniper toch iets meer actie in een skirm zit dan de halve dag stil liggen. maar eerst maar eens AEG kopen en eens gaan spelen. Dan kun je vaak al iets meer bepalen wat je wel/niet leuk vind.

Nu vind ik namelijk alles leuk om te gaan doen, maar hé ik moet nog beginnen.

groetjes!

mijn eerste replica wordt of een tippmann m4 hpa
of de hk416 met p*