Nieuw hier

Flatline

New Member
13 mei 2018
1
0
Trophies
2
Hallo allemaal,

Mijn naam is Sander aka Flatline , 43 jaar en airsoft sinds 2000. Begonnen bij Airsoft Adventure (BE-Aywaille) en Command0 (Schoten). Diverse buitenlandse skirms gedaan zoals Berget (Zweden) en SAS survival (UK). Heb in- en met diverse teams gespeeld, ben momenteel solo. Mijn loadout is coyote tan, zwart of wolf grey en gebruik de HK416D van VFC & de B&T MP5A5 van Umarex. Secundair de WE G17 en SIG226P.

Na vele buiten skirms richt ik me nu primair op CQB lokaties (al is af en toe buiten skirmen ook nog steeds leuk)

Greetz

Welkom op het forum Sander. Dat is een berg ervaring, klinkt allemaal erg interessant.

Moi Sander, Welkom hier. Hier nog een "oldie" die bij Airsoft Adventure (BE) begonnen is. Daar is ons toen het team toothsquad mee begonnen. Ondertussen helaas door de regulering ons team stuk gegaan doordat er een 2strijd begon. Maar enkele nog steeds fanatieke strijders.

(foto nog uit de oude doos)
2aine2x.jpg
2pzafdt.jpg

Hé, welkom op het forum! Dat is inderdaad een flinke bak ervaring die je meebrengt. Tof! Enjoy, en bij vragen let us know!

Welkom op ons gezellige forum.
Een echte Airsoft veteraan dus.
Wij kunnen onze vragen beter aan jou stellen dan andersom. ;)