Nieuw hier

Barry1

Member
28 apr 2019
7
1
Trophies
2
Hoi allemaal, ben nieuw hier!
Ben op dit forum terecht gekomen omdat ik probeer uit te vogelen hoe je precies airsoft kan gaan proberen als je geen kennissen of vrienden hebt die aan deze sport willen deelnemen.
Het heeft me lang tegen gehouden maar wil het nu dan toch eindelijk gaan proberen.
Heb de intentie om dit een aantal keer te proberen en er mijn vaste hobby van te maken.

Hoor graag van jullie.

Barry

Welkom op het forum Barry! Er zijn genoeg opties om eens mee te doen. Kijk ook vooral eens in de beginnershandleiding voor tips mocht je die zoeken.

• Leuk
Waarderingen: Barry1
Welkom op het forum en in de sport.

Airsoft is een beste sociale sport, je zult er snel mensen leren kennen en je kunt zo ergens aanhaken op de open skirms ( wekelijkse evenementen waarbij je gewoon kunt aanmelden en meespelen als je lid bent van de NABV )

Voor alle vragen kun je hier terecht, en bijv. de handleiding welke Maffo al noemt. ( In z'n signature )

• Leuk
Waarderingen: Barry1
Hoi Olaf! Provincie Noord-Holland, omgeving Amsterdam om precies te zijn!

Ik kom zelf uit Haarlem. En we hebben met meer dan 30 leden een WhatsApp groep NHAS (Noord Holland Airsoft) dus eigenlijk altijd wel iemand te vinden voor een skirm. Meer info vind je op het forum als je op Noord Holland Airsoft Squad zoekt. Of je moet even een PB sturen met je 06 nummer dan kan ik kijken of iemand je wilt toevoegen in de groep. Sinds kort ook een eigen website.

www.nhas.nl