Nieuw hier

Papa G

Member
1 jun 2016
9
2
Trophies
2
Hi Peepz,

Mijn naam is Gregori (A.K.A Papa G) 44 jaar jong en komt uit het oosten van het land Deventer.
En sinds vandaag NABV lid, Ik ben wat betreft wel nieuw in de Airsoft wereld maar sinds een week of 4 al bezig met info te zoeken hoe of wat.
Ik ben van origine honkballer en hardcore gamer maar dit jaar wordt mijn laatste seizoen als Honkballer maar wil wel wat leuks voor terug.

2 weken geleden had ik voor het eerst een Tokio Marui M4 in de hand en was helemaal verkocht aan deze replica. Dus dit wordt waarschijnlijk ook mijn eerste replica.(als deze ooit een keer weer op voorraad zijn).

Dit was kort hopelijk krachtig intro en als er vragen zijn hoor ik het graag.
Ik zal ongetwijfeld later met vragen komen iig.

Te despues (tot ziens).

Welkom op (mss wel) het leukste forum van nederland.
En nog gefelicitaart met de promotie van Deventers huisteam GO AHEAD EAGLES.
De M4 is een heel leuk platform om je eerste schreden in de airsoftsport mee te maken.
Ik ben zelf met een King Arms M4 begonnen.
Maar nu toch wat meer in de richting van wat exclusievere modellen aan het kijken en proberen.
De M4 en afgeleiden zijn zo dominant aanwezig op de velden,daar wil ik wat tegenover stellen,vandaar.
Maar als eerste replica absoluut geen misser.
En dan ook nog een TM.
Toe maar.
Daar kan je bijna niet fout mee zitten.

Wilkommen!

Leuk dat je hebt besloten deze sport te gaan beoefenen! En TM heeft erg toffe replica's ja, goeie keuze. Had je dan nog een speciaal model M4 op het oog van TM?

Dank je wel Vladimir,

De reden dat ik toch een M4 wil was dat ik in de reviews van ACN te horen kreeg dat de meeste idd met deze replica spelen. En onderdelen daardoor makkelijk te krijgen zijn en waarom TM dat is puur omdat het eerste replica in handen had, en 2e ik vond het meteen al een mooi replica.

Maar ik snap je wel heel goed dat je exclusievere modellen aan het kijken en proberen is hoor,zeker als je een evaren aisofter bent.

Thnx Jan,

En ja ik vond het een mooie replica en dat is de TM Next-GEN.
http://www.airsoftshop.be/nl/tokyo-marui-next-gen-sopmod-m4.html

Ik hoop binnenkort mijn pas binnen te krijgen zodat ik een replica kan aanschaffen. Maar ik zit met 1 ding ik zag de reviews van ACN en natuurlijk ook een aantal topic`s waar deze om gaat maar weet nog steeds niet hoe of wat.

Mijn vraag is moeten replica`s nou in een kluis/kast? met slot erop lijkt mijn logisch, maar ik zag ook dat er mensen z`n kist had gekocht met slot uiteraard en deze ook gebruikt om replica`s te bewaren.

zoals deze : http://www.douwesdump.nl/kist-j-houten-wapen-kist-106-x-33-x-20.html

Mag deze ook of niet?

Neem mijn niet kwalijk ik denk dat deze vraag best vaal al gesteld is maar als nieuweling moet ik eerlijk zeggen dat ik door de bomen het bos niet meer zie.

Jup dat mag zolang je er een slot op zet zoals stey al zei, ik heb het ook gedaan en de binnen kant vol gelegd met schuim.

You are very welcome Papa to the Airsoft sport and this forum as well.
Good start and wish you a lot of fun and good new friends you will meet there!
Since we are heading to the summer and temperature rise continuously i want you to consider two things ( hydration pack ) and try to run light as much is possible. Don't hesitate to ask any question, here we have all good guys and good experience.
Peace!

Jep,zoals Samriey zegt; de domste vraag die je kan stellen is de vraag die je niet gesteld hebt.
Er zit een hoop ervaring verscholen achter dit forum dus er is altijd wel iemand met een antwoord. ;)

Welkom Papa G. Goed ingelezen zie ik al. TM kan je niet op mis gaan. Misschien dat je nog kunt kijken naar de 416 lijn van TM die iets duurder is dan de m4 maar nog vetter ( vind ik persoonlijk) en ik dacht ik beter verkrijgbaar, zie ze iig vaak langskomen.

Veel plezier met deze sport en dit forum :)

Welkom op het forum,

Zoals je ziet kun je hier met al je vragen terecht!

Gr,
Binky Jules

Welkom!

En als je alles binnen hebt moet je zeker de 19e mee om het uit te testen! ;)

@Papa G de 19e is het in lelystad bij balls and arrows. Goede locatie en er komen veel mensen dus ziet er goed uit tot zover! ^^

Check het topic in de skirm sectie ;)
En we zijn al met een man of 10.

@"Papa G"

Ik zat zelf ook te kijken bij douwe's dump. Mooie kistjes! Paar vakken in maken en bekleden met schuim!