Nieuw hier

Papa G

Member
1 jun 2016
9
2
Trophies
2
Hi Peepz,

Mijn naam is Gregori (A.K.A Papa G) 44 jaar jong en komt uit het oosten van het land Deventer.
En sinds vandaag NABV lid, Ik ben wat betreft wel nieuw in de Airsoft wereld maar sinds een week of 4 al bezig met info te zoeken hoe of wat.
Ik ben van origine honkballer en hardcore gamer maar dit jaar wordt mijn laatste seizoen als Honkballer maar wil wel wat leuks voor terug.

2 weken geleden had ik voor het eerst een Tokio Marui M4 in de hand en was helemaal verkocht aan deze replica. Dus dit wordt waarschijnlijk ook mijn eerste replica.(als deze ooit een keer weer op voorraad zijn).

Dit was kort hopelijk krachtig intro en als er vragen zijn hoor ik het graag.
Ik zal ongetwijfeld later met vragen komen iig.

Te despues (tot ziens).

Welkom op (mss wel) het leukste forum van nederland.
En nog gefelicitaart met de promotie van Deventers huisteam GO AHEAD EAGLES.
De M4 is een heel leuk platform om je eerste schreden in de airsoftsport mee te maken.
Ik ben zelf met een King Arms M4 begonnen.
Maar nu toch wat meer in de richting van wat exclusievere modellen aan het kijken en proberen.
De M4 en afgeleiden zijn zo dominant aanwezig op de velden,daar wil ik wat tegenover stellen,vandaar.
Maar als eerste replica absoluut geen misser.
En dan ook nog een TM.
Toe maar.
Daar kan je bijna niet fout mee zitten.

Wilkommen!

Leuk dat je hebt besloten deze sport te gaan beoefenen! En TM heeft erg toffe replica's ja, goeie keuze. Had je dan nog een speciaal model M4 op het oog van TM?

Dank je wel Vladimir,

De reden dat ik toch een M4 wil was dat ik in de reviews van ACN te horen kreeg dat de meeste idd met deze replica spelen. En onderdelen daardoor makkelijk te krijgen zijn en waarom TM dat is puur omdat het eerste replica in handen had, en 2e ik vond het meteen al een mooi replica.

Maar ik snap je wel heel goed dat je exclusievere modellen aan het kijken en proberen is hoor,zeker als je een evaren aisofter bent.