Nieuw in de airsoft!!

Joeysmit1

New Member
12 nov 2018
4
1
Trophies
2
Beste leden,
Ik zal me even voorstellen. Mijn naam is joey ben 19 en heb net mijn eerste replica gekocht en ben dus nieuw in de airsoftwereld. Nu heb ik onwijs veel zin om te gaan airsoften en ben ik op zoek naar mensen die dat graag met mij zouden willen doen! Nu leek mij dat hier een mooie plek voor, ik hoor graag van jullie!

Welkom!

Op het forum worden er vaak topics aangemaakt m.b.t aankomende skirms, en je kan hier rustig bij mensen aanhaken. Volk en gezelligheid genoeg.

Welke replica is het geworden? En ik ga er van uit dat je netjes een NABV lidmaatschap hebt ? :)

Veel plezier!

Welkom!

Op het forum worden er vaak topics aangemaakt m.b.t aankomende skirms, en je kan hier rustig bij mensen aanhaken. Volk en gezelligheid genoeg.

Welke replica is het geworden? En ik ga er van uit dat je netjes een NABV lidmaatschap hebt ? :)

Veel plezier!

Bedankt voor je reactie! En Jaa natuurlijk heb ik mijn lidmaatschap netjes aangevraagd en heb deze al enkele weken in bezit. Ik ben gegaan voor de ASG Armalite M15 met ranger tan. Vond het een mooi instapmodelletje om mee te beginnen!

• Leuk
Waarderingen: Pietjepuk123
Top man. En zelf ben ik niet zo van het Natogeschut, maar het formaat is mooi. Wellicht tot op het veld :)