Nieuw lid, even voorstellen!

Alex123

New Member
5 nov 2017
3
6
Trophies
2
Hallo allemaal!

Even kort voorstellen; Ik ben Alex, 26 jaar wonende in Alphen aan den Rijn. Als beroep ben ik HBO-verpleegkundige in de thuiszorg.

Sinds een maand of twee geleden heb ik een steeds groeiende interesse gekregen in Airsoft via youtube filmpjes erover. Met name skirms lekker in de buitenlucht trekken me heel erg.

Ik ben met name geïntereseerd in de rol van Medic, mede gezien mijn beroep en ik bijna altijd de rol pak in videogames.

Dus nu is t even wachten tot er weer een into-dag komt (kheb de laatste nét gemist...) en dan ga ik airsoft zeker n keer proberen.

Maar... eerst ff gewicht verliezen/conditie opbouwen!

• Leuk
Waarderingen: Jan, qlymax en Suriana
Welkom Alex. Je hoeft niet op een introdag te wachten (al was deze wel super) om te gaan skirmen. De meeste organisaties hebben huurkits die je kan gebruiken om te kijken of je het leuk vind.

Kost wat meer maar dan kan je wel direct het veld op.

• Leuk
Waarderingen: Jan
Welkom!

Niet gelijk om de voorpret te bederven maar een "medic" stelt weinig voor binnen het airsoften. Hooguit een bandje om iemand z'n arm binden of een karabijn haak aan iemand hangen en that's all.

En zoals boven genoemt gewoon een huurkitje halen op een veld in de buurt en gaan spelen! Conditie komt vanzelf als je gaat airsoften ;)

Edit; Alphen a/d rijn is nog redelijk in de buurt, ik kom uit leiden ;) Al hoewel ik nu voor een jaar in Sydney woon...

Welkom!

De toelichting is al gegeven dus kan ik alleen maar bovenstaand zeggen :( ;)

Helaas stelt de heal handelingen meestal niet veel voor bij de meeste organisaties. Wil overigens niet zeggen dat medics niet gewaardeerd worden. Integendeel zelfs ben altijd blij als ik een medic in mijn omgeving zie zitten.