Nieuw Lid.

Geronimo

New Member
6 jul 2016
1
0
Trophies
1
Hallo Allemaal,

Mijn naam is Ruben, en sinds kort ben ik bezig om de wereld van Airsoft te verkennen.
Ik heb inmiddels mijn nabv pas binnen, en ben lid geworden van dit forum.

Nadat de aanvraag voor mijn pas was afgerond ben ik meteen begonnen met mijn loadout te verzamelen, en die is nu bijna compleet.

Sinds mijn pas binnen is heb ik ook replica's kunnen bestellen.
Mijn eerste replica is de SA-A04 van Specna Arms geworden.
Mijn 2e (die onderweg is) is de Xtreme 45 van G&G

Nu ga ik op zoek naar mijn eerste Skirm.

Hopelijk tot snel!!

Hoi ruben welkom op acn de specna arms zijn leuke goede instap moddelletjes en met gng zit je meestal altijd goed :)

Al een idee waar je vaak wilt spelen?

Ik woon zelf in het zuiden van het land (Laarbeek)
dus ik denk de eerste skirms in het zuiden zullen zijn

Hoi Ruben,
Welkom op het forum en in de wereld van airsoft. Je zou kunnen kijken of er nog plaats is op 16 juli bij Critical Hit in Ulicoten. Daar is de ACN introdag. Met je eigen gear is er misschien nog plaats.

Die zag ik inderdaad voorbij komen, weet alleen nog niet of ik dan tijd heb.
lijkt me wel een leuke dag om bij te zijn.

Welkom op het gezelligste en open forum van Airsoft. Hopelijk worden hier al vele vragen beantwoord die je stelt. Tot ooit

WILKOMMEN!

Nice! Leuke keuze van je replica. Succes met je eerste skirm en wie weet zien we je nog op de introdag.

Hoi, welkom op het forum.

Zelf heb ik ook de g&g 45 extreme. Ik hoop wel dat je de nieuwe generatie hebt.
De oude zoals ik er 2 van heb schieten allebei veel te hard voor de Nederlandse velden :(

Succes en veel plezier met je nieuwe hobby

Twinfromhell;23801 zei:
Hoi, welkom op het forum.

Zelf heb ik ook de g&g 45 extreme. Ik hoop wel dat je de nieuwe generatie hebt.
De oude zoals ik er 2 van heb schieten allebei veel te hard voor de Nederlandse velden :(

Succes en veel plezier met je nieuwe hobby

de site waar ik heb besteld gaf 360 fps aan, hoop dat dit ook zo is

Als de site al 360 aangeeft is het altijd al een beetje tricky.
Dit kan bij 15 graden zijn. bij 17 graden schiet deze dan mogelijk al te hard.

Mijne schieten 430 met 0.20 :'( heb al van alles geprobeerd om dit aan te passen maar tot nu toe alles zonder succes. Al moet ik zeggen dat ik er heel veel van heb geleerd van al het gepruts.
mocht je ooit reserve onderdelen nodig hebben........... Ik heb er zat o:)

En mocht je nog zoeken naar Airsoft locaties in het Zuiden van het land, zoek dan even in dit overzicht wat we gemaakt hebben:
http://www.airsoftclubnederland.nl/airsoft-in-nederland/airsoft-locaties-een-handig-overzicht/