Nieuw lid.

WouterCOFFEE

Member
11 jul 2016
19
0
Trophies
1
Goeden avond!

Mijn naam is Wouter en mijn leeftijd is 23 en kom uit Harderwijk.
Ben sinds vorige week me aan het interesseren in airsoft, Ik ben een professional gamer geweest en heb dus heel wat uurtjes achter de pc gezeten: Call of Duty series en Counterstrike GO, vandaar het interesse!

Nu aangezien ik 2 jaar niet meer of nauwelijks game ben ik op zoek naar een nieuwe hobby, ik Tennis wel fanatiek maar ben gestopt met de competities in het weekend om mezelf wat meer vrijheid te geven. Helaas is 16 juli niet meer in mijn bereik om mee te doen (mocht er uberhaubt plek zijn). ik heb me al aardig ingelezen. over een eventuele 1e replica en benodigdheden voor een skrim. voor dat ik als een dolle me er instort wil ik graag eens een skrim doen. (woon 5 min van veluwe-airsoft af dus dat moet gaan lukken haha. dus tevens is dat een mooie thuisstation.

Wat als het me bevalt?

- NABV Lid worden
- 1e Replica: specna arms sa-a01. (ik wou een sniper maar dat word niet aan geraden voor een noob)
- Een loadout scoren
- Een FPS meter aanschaffen
- Thuis tevens veel ruimte uit het zicht van de buren dus een schietbaan aanleggen.
- Oefenen op het behandelen van de Replica. en kennis vergaren hoe die het best en effectiefst is
- en naar skrims door eventueel heel nederland opzoek naar gezellige mensen om vaker mee te skrimmen. en eventueel aansluiten bij ACN.

Het bevalt me dat ik heel veel positiefs over deze sport lees. ik wist eigenlijk niet dat het in zon korte tijd in Nederland het al zo actief zou wezen.

Heb me ook ingelezen over de regels op het veld en dat trekt me aan. Opdat het een eerlijke sport mag wezen en zo min mogelijk cheaters ! haha.

Heeft u tips over mogelijke voorkeuren qua uitrusting of een beginners Replica, Gooi het eronder!! ik zou dit zeer prettig vinden.

een budget ken ik niet voor iets wat me aanstaat :)

M.v.g. Wouter

Welkom!

Misschien 17 juli bij balls and arrows? Ik zelf en een aantal teamleden die hier ook op t forum zitten gaan ook, misschien leuk om aan te sluiten?

Specna arms zijn leuke beginners replica's. Meeste beginners starten met een m4 platform omdat daar veel onderdelen voor zijn, en veel mensen kunnen je ermee op weg helpen doordat het een zoveel gebruikt type is!

Betreft beginnen met een sniper: ik heb het zelf ook gedaan. Zou ik het je aanraden? Ja en nee. Je moet flink wat geld erin stoppen om daadwerkelijk je voordeel met een sniper te doen. Beetje aeg schiet 50m en stock sniper haalt dat niet. Gevolg: bbs vliegen om je oren terwijl jij bolt action speelt. Ook is het speltype heel anders (hoeft niet perse) met een sniper. Ik speel zelf erg actief met sniper. Maar vaak zal je liggen en moeten afwachten.

Mocht je nog meer vragen hebben: vraag maar raak!

Misschien tot op het veld!

Aankomend weekend word gewoon lastig haha.
Qua onderhoud en zelf sleutelen ben ik erg handig mee dat kan iedereen leren. dus dat is niet het issue. als je op internet een beetje dieper zoekt vind je alles! en heb er de vingers voor :) eigenlijk besteed ik eventueel liever wat meer geld voor een betere range / accuracy.. maar omdat ik geen ervaring heb op het veld is het behoorlijk vissen tussen verschillende meningen over AA's.

heb niet een budget van 300 euro het mag best wat prijziger. in iedergeval wil ik een full metal AA zodat je dusdanig wat in handen hebt!

Gr wouter en bedankt voor je reactie. dat noem ik een warm onthaal!

Tja dan zou ik zeggen pak een tippman (hpa) erg leuk en komt dichtbij de realdeal

haha ik ben verkocht nu de nadelen en de voordelen bekijken bedankt voor de tip !

Hoi wouter welkom op acn
ALS sniper beginnen is pittig mijn advies out fit en de rest eerst en een echt goede replica voor beginners zijn bijvoorbeeld de crytek trident crb of een full metal gng AK;)

Groetjes

Chris

Krytac is een goede aanrader @chris93, maar de G&G Ak's zijn niet echt de beste optie qua AK en in die prijs categorie, ze gebruiken of speciale lipo's die heel duur zijn of speciale eigen mags, dan kan hij beter voor een E&L gaan of een LCT die toch wat realistischer zijn en van hogere kwaliteit extern en intern. Niet dat de G&G slecht is. Anyway welkom op het forum en veel plezier met airsoft :D.

Heb me ff gister avondverdiept in de tippmann HPA en die maakte een grote kans. Kan de tanks zelf vullen dus dat scheelt weer :) heb verschillende forums onderzocht! ook qua onderdelen veel van te verkrijgen. Heb me al verdiept in het onderhoud en dat is ook niet spectaculair.. Ik jullie voorstellen bekijken en kom er later op terug met een reactie!

Bedankt!

Wouter

Welkom Wouter, in de wereld van airsoft en op het forum.
Zoals je ziet worden vragen hier meteen door meerdere mensen beantwoord en is er ruim voldoende kennis aanwezig :smile:

Ha Wouter!

Professioneel gamer! Wat vet. Waarom ben je daarmee gestopt?

En goed dat je je zo hebt ingelezen! Geen slechte start. Een keer met ons mee gaan naar een andere skirm is prima te doen! Gewoon ons forum en agenda in de gaten houden :)

De tippmann roept mij ook nog altijd! Lijkt me erg vet om daar mee te spelen ja!

Call of duty esport gaming was dood gebloed na cod4 modern warfare. Ja ben met me maat al aan het kijken naar de tippmann m4 we gaan er wss 2 halen 1 voor project en 1 voor mezelf. Ben benieuwd of er er gedraaide barrels zijn voor airsoft?

Ps jan mocht je die vent uit de filmpjes zijn, je doet het goed

Ha Wouter,

Aah allright! Jammer dat het dan zo stopt. Gedraaide barrels? Ik weet het niet, zal met de hop-up niet handig zijn gok ik.

Maar inderdaad, dat ben ik ^_^ Thanks!

Er zijn innerbarrels met rifling, maar het is discutabel of het nou echt werkt..

Het zo theoretisch moeten werken met welk patroon dan ook.. Maar dat is mooi voor het project! Ik ga kijken of ik 17 juli naar Balls and arrows kan gaan heb ontzettend veel zin om het voor het eerst uit te proberen! Iemand nog een tip waar ik de tippmann het best kan bestellen?

Rifled barrels zijn getest en de conclusie is dat ze geen performance increase hebben over non rifled barrels, voor airsoft dan.

Een loop met trekken en velden werkt bij airsoft idd niet.
Niet met de fps waar wij mee schieten. Ik geloof maar dat weet ik niet zeker dat het werkt tot 280 fps ofzo.

Maar als je het wil proberen tanio koba maakt ze.

met een tippmann m4 mag je toch maar met max 360 fps de baan op?

Nu alleen opzoek waar ik het goedkoopst uit ben!

Iemand tips?

Ja 360 is max.

Ik zou niet voor het goedkoopste gaan. Ik zou hem kopen bij een tippmann tech center aangezien je dan overal garantie op hebt (ook als je het zelf sloopt).
Mijn mag release was defect, kreeg gratis een nieuwe opgestuurd. Vervolgens brak een tab van de upper af en kreeg gratis een nieuwe upper.
Dus mijn advies, koop hem bij een certified tech center

Oke dankjewel las al veel goeds over de garantie!! Dus jij hebt er ook een Sander? Hoe bevalt hij ? Heb je er aanpassingen aan gedaan of stock?