Nieuw lid.

WouterCOFFEE

Member
11 jul 2016
19
0
Trophies
1
Goeden avond!

Mijn naam is Wouter en mijn leeftijd is 23 en kom uit Harderwijk.
Ben sinds vorige week me aan het interesseren in airsoft, Ik ben een professional gamer geweest en heb dus heel wat uurtjes achter de pc gezeten: Call of Duty series en Counterstrike GO, vandaar het interesse!

Nu aangezien ik 2 jaar niet meer of nauwelijks game ben ik op zoek naar een nieuwe hobby, ik Tennis wel fanatiek maar ben gestopt met de competities in het weekend om mezelf wat meer vrijheid te geven. Helaas is 16 juli niet meer in mijn bereik om mee te doen (mocht er uberhaubt plek zijn). ik heb me al aardig ingelezen. over een eventuele 1e replica en benodigdheden voor een skrim. voor dat ik als een dolle me er instort wil ik graag eens een skrim doen. (woon 5 min van veluwe-airsoft af dus dat moet gaan lukken haha. dus tevens is dat een mooie thuisstation.

Wat als het me bevalt?

- NABV Lid worden
- 1e Replica: specna arms sa-a01. (ik wou een sniper maar dat word niet aan geraden voor een noob)
- Een loadout scoren
- Een FPS meter aanschaffen
- Thuis tevens veel ruimte uit het zicht van de buren dus een schietbaan aanleggen.
- Oefenen op het behandelen van de Replica. en kennis vergaren hoe die het best en effectiefst is
- en naar skrims door eventueel heel nederland opzoek naar gezellige mensen om vaker mee te skrimmen. en eventueel aansluiten bij ACN.

Het bevalt me dat ik heel veel positiefs over deze sport lees. ik wist eigenlijk niet dat het in zon korte tijd in Nederland het al zo actief zou wezen.

Heb me ook ingelezen over de regels op het veld en dat trekt me aan. Opdat het een eerlijke sport mag wezen en zo min mogelijk cheaters ! haha.

Heeft u tips over mogelijke voorkeuren qua uitrusting of een beginners Replica, Gooi het eronder!! ik zou dit zeer prettig vinden.

een budget ken ik niet voor iets wat me aanstaat :)

M.v.g. Wouter

Welkom!