Nieuw, nieuw en nog eens nieuw.

Gerrit93

New Member
21 jun 2015
2
0
Trophies
1
Goedemorgen, middag, avond,

Mijn naam is Gerrit Boudewijn ben 21 jaar en ik woon in IJmuiden. Ik heb altijd veel gehoord van airsoft maar nooit gespeeld, ik wil daar graag verandering in brengen. Ik ben nog geen lid en heb dus nog helemaal niks. Ik wil graag eerst een keer spelen voordat ik een hoop geld ga uitgeven. Ik zag dat ik de introducé dag heb gemist jammer maar helaas. Is er nog een andere manier om kennis te maken met airsoft of moet ik echt wachten tot de volgende introducé dag?

Mvg ,Gerrit

Hallo Gerrit, Welkom op ons Forum.

Jammer dat je onze introduce dag hebt gemist. Maar treur niet, er zijn tegenwoordig zat origanisaties welke huurkist verstrekken. Op deze manier kun je je gewoon op een locatie bij jouw in de buurt aanmelden (assendelft dichtse bij? hebben deze huurkits jongens? volgens mij wel) en op deze manier airsoft proberen.  

Heel verstandig dat je het eerst wil proberen in iedergeval... Maar je bent zo verkocht hoor ;)

Hoi Gerrit,

welkom op dit gezellige en leuke forum,

Idd wat @Eviltwin-NL zegt, assendelft is het dichste by voor je,en daar hebben ze idd huurkits,en verder ook in Lelystad by Balls& arrows hebben ze huurkits,

zy melden jouw dan geloof ik by by de NABV als introducee,

Of mss kan je hun daar eerst over bellen

of kan je mss met iemand mnee als introducee,dit kan maximaal 6 keer per jaar,

kyk uit,

Dit is een Verslavende Sport/hobby

Assendelft is inderdaad het dichtsbij maar ik kan helaas niet as. zondag. Ik zie dat er 25 juli ook iets is maar dat in Lelystad dit is voor mij ook geen probleem uurtje rijden. Is het dan mogelijk dat ik daar bij aanwezig kan zijn? Ik begreep er juist uit dat iemand die lid is van NABV mij moet aanmelden als introducé. 

In ieder geval bedankt voor de informatie!  

25 juli is de eerste weekend skirm bij Balls and arrows.  Je kan als het goed is zaterdag, zondag of beide dagen komen.

Als je met iemand mee gaat die je kent en jij zijn materiaal leent, moet die persoon jou aangeven als introducé.

Als jij een huurkit neemt bij de organisatie. Dan heeft de organisatie jou aan als introducé. Jij hebt hier dan geen omkijken meer naar om.

Greetings

Okee dat is mooi dan ga ik me binnekort eens aanmelden voor die dag, ik heb er nou al zin bedankt!

Aankomende 12 juli is er ook een Beginners Skirm in Lelystad ;) Ook eens naar kijken?

Ha Gerrit! 

Welkom! Heb je al een idee wat je wilt gaan verzamelen als je besluit te gaan airsoften?

Inderdaad, zowat iedere organisatie biedt huurkits aan tegenwoordig. Dus op eigen houtje de sport ervaren is ook absoluut een optie! 

Welkom, 

Zoals Fencer al heeft gezegt, 12 Juli is er een Beginners skirm, mischien is dat een iets betere keus om als eerste Skirm te doen omdat je dan met meerdere mensen zit die op het zelfde niveau spelen

Dank jullie wel (beetje late reactie),

Helaas kan ik niet eerder dan de 25ste anders had ik dat zeker wel gedaan maar goed het schiet al op nog een ruime week en dan doe ik mee.

En Jan ik heb nog geen flauw idee wat ik wil gebruiken zn grote en ruime keuze laat ik eerst maar eens mee doen en dan echt een beslissing nemen. Komt goed!