Nieuw op dit forum

Benniedictus

Well-Known Member
11 mrt 2018
177
203
Trophies
10
Dag allemaal,

Na het airsoften afgelopen zaterdag in Gasselte met critical hit heb ik me aangemeld. Heb gisteren met een aantal leden van acn gespeeld als base commander. Het was mijn eerste keer als base commander maar met de hulp van Jan en squads wolf 1,2,3 ging het wel de goede kant op. Bedankt voor de mooie dag!
Het viel me op dat de squads goed samen speelden en team geest was goed aanwezig.

Ik speel nu ongeveer 2,5 jaar airsoft. Mijn loadouts zijn Russisch Afghanistan en jaren '90/1e en 2e Tsjetsjenië oorlog. Ik heb een kleine replica verzameling, alleen een AK en PKM(lmg). Het meeste speel ik met de pkm, lekker sprayen.

Tot de volgende keer op t veld!
 
Hier Wolf 2 Juliet, die kleine met de vegetato en "tolereerbare" half tan M4;)

Het was erg gezellig en ik heb me echt enorm vermaakt. En tof dat je je hier aan hebt gemeld. Tot de volgende keer.
 
Welkom :) Wij hebben al eens met elkaar gestreden bij een van de NATO VS RUSFED evenementen.

Wellicht wederom tot op het veld!
 
Welkom Benniedictus (mooie call-name). Leuk dat je een mooie dag hebt gehad. Denk dat we allemaal wel goed genoten hebben. Ondanks dat er nog niet veel blaadjes aan de bomen zaten, was het een prima speelveld. En als je tactical wilt spelen is het met ACN team altijd fun. Squad Wolf02-husky.
 
Welkom op het forum, russische afganistan loadout dat is dan weer heel bijzonder, maarja mooi weer eens niet de standaard norm loadout :D.
 
Welkom op het forum,

Hier die knakker in dat WWII kloffie

Nogmaals bedankt dat je de Basecommander wilde zijn!
Het was een leuk weekend!
 
Nice! Tof dat je ons hebt gevonden en je hier hebt aangemeld.

Graag gedaan en super dat je commander wilde zijn. We werken altijd graag met een CO! Al was ik dit keer eigenlijk boventallig met jou als CO erbij en het aantal spelers. Gelukkig heb ik je een beetje kunnen assisteren en helpen.
 
  • Leuk
Waarderingen: Joris
Welkom! Hier die gozert die 2 uur Wolf03 SL'de en daarna op z'n plaat ging en door de enkel heen ging.. ;-)
 
Iedereen bedankt voor de welkoms! Goede sfeer op t forum, net zoals in gasselte :)

Nog wat extra info die in niet vermeld had. Ik kom uit Enschede en ben 31. Meestal airsoft ik met mijn broertje (in Gasselte de smokkelaar) en een kamaraad, ook "russen". Ik probeer ze over te halen om de 25ste naar weert mee te komen.

@Joris volgens mij zag ik je wel voorbij strompelen, hoe gaat t nu met je enkel?

Nogmaals iedereen bedankt voor zijn/haar hulp als pl/sl of als gewoon soldaat. Ik vond het leuk om te doen en wil, als de mogelijkheid er is, t vaker doen.
 
Iedereen bedankt voor de welkoms! Goede sfeer op t forum, net zoals in gasselte :)

Nog wat extra info die in niet vermeld had. Ik kom uit Enschede en ben 31. Meestal airsoft ik met mijn broertje (in Gasselte de smokkelaar) en een kamaraad, ook "russen". Ik probeer ze over te halen om de 25ste naar weert mee te komen.

@Joris volgens mij zag ik je wel voorbij strompelen, hoe gaat t nu met je enkel?

Nogmaals iedereen bedankt voor zijn/haar hulp als pl/sl of als gewoon soldaat. Ik vond het leuk om te doen en wil, als de mogelijkheid er is, t vaker doen.
Hey Benniedictus. Je broertje speelde zijn rol uitstekend. Als Noorse “Forsvarets Grensejæger” observeerde ik de “Rus” en hield de mogelijkheid open dat hij aan het spioneren was. Niet duidelijk aan welke kant hij stond. Maar als Noor houdt ik mij vanzelfsprekend aan de conventies. Squad Wolf02-husky.
 
Iedereen bedankt voor de welkoms! Goede sfeer op t forum, net zoals in gasselte :)

Nog wat extra info die in niet vermeld had. Ik kom uit Enschede en ben 31. Meestal airsoft ik met mijn broertje (in Gasselte de smokkelaar) en een kamaraad, ook "russen". Ik probeer ze over te halen om de 25ste naar weert mee te komen.

@Joris volgens mij zag ik je wel voorbij strompelen, hoe gaat t nu met je enkel?

Nogmaals iedereen bedankt voor zijn/haar hulp als pl/sl of als gewoon soldaat. Ik vond het leuk om te doen en wil, als de mogelijkheid er is, t vaker doen.

Haha, gelukkig al een stuk beter. Gelukkig niet gebroken, dus over 2-3 weken weer ergens op een veld in Nederland te vinden!
 
  • Leuk
Waarderingen: husky