Nieuw, voorstellen

GThomas

New Member
15 aug 2018
3
6
Trophies
2
Beste mede fanaten,

Hierbij aangemeld op het forum als komend airsofter, mijn naam is Thomas, 20 jaar en kom uit het uitgestorven zeeland haha.

Ik ken de airsoft wereld al wat langer maar heb zelf nog nooit een skirm gedaan, dit ben ik wel van plan nadat ik mijn uitrusting klaar heb, deze bestaat momenteel uit een E&L Elaims ak en de KWA M9 GBB.

Daarnaast ben ik nog in bezit van een dboys ak47 en ruger p345.

De E&L gaat naar mijn vriendin die het ook wilt gaan proberen en wacht nu momenteel zelf nog op de Elaims Conversie kit van E&L maar dan met de romanian foldable stock, hierin wil ik een goede high speed gear box zetten met pdi loop met r-hop, al is dat me allemaal nog ingewikkeld dus dat moet ik nog even uitvogelen.

Daarnaast had ik ook nog een paar vragen, als ik nou mijn eerste skirm wil doen, is het dan leuk/verstandig om me bij een team aan te sluiten of kan je ook goed airsoften zonder dat je dat doet? Zou dat wel leuk vinden namelijk maar vraag mij af of deze er een beetje zijn in zeeland?

Verder zou ik nog eens wat fotos plaatsen van de replicas die ik nu heb momenteel en wie weet wat bijhouden van het komend E&L project!

Hoop mij hierbij toch even duidelijk te hebben voorgesteld!

3313mgk.jpg

euh7qu.jpg

29p2o11.jpg

Welkom op het forum Thomas!

Je kan prima gaan skirmen zonder daar mensen te kennen of in een team te zitten.
In je uppie ga je je daar prima redden, airsofters zijn doorgaans zeer sociale wezens is mijn ervaring.
Have fun!

• Leuk
Waarderingen: Joris en GThomas
Welkom op het forum Thomas!

wacht nu momenteel zelf nog op de Elaims Conversie kit van E&L maar dan met de romanian foldable stock, hierin wil ik een goede high speed gear box zetten met pdi loop met r-hop, al is dat me allemaal nog ingewikkeld dus dat moet ik nog even uitvogelen.

Er zijn in Europa eigenlijk geen goede voorgebouwde v3 gearboxen beschikbaar. Je zal dus zelf aan de gang moeten gaan. Dat is opzich niet zo heel moeilijk. Shs piston met een aantal metalen tanden (geheel metaal niet nodig), verwijder de laatste tand voor de aoe. Shs 12:1 gears, zci of shs hightorque motor, een samengevoegde cylinderhead en cylinder (kan ook van shs), shs long ak nozzle. Dan ben je al bijna klaar. Shims erbij om te shimmen en een sorbopad voor de aoe correctie.

Je kan gewoon de e&l gearbox shell en bedrading gebruiken, eventueel direct een mosfet erin zetten.

Daarnaast had ik ook nog een paar vragen, als ik nou mijn eerste skirm wil doen, is het dan leuk/verstandig om me bij een team aan te sluiten of kan je ook goed airsoften zonder dat je dat doet? Zou dat wel leuk vinden namelijk maar vraag mij af of deze er een beetje zijn in zeeland?

Je kan prima alleen naar een skirm gaan hoor. Als je een beetje optrekt met je team op het veld heb je al snel contact met mensen.

• Leuk
Waarderingen: GThomas
Hoi Thomas,

welkom hier

.....

De E&L gaat naar mijn vriendin die het ook wilt gaan proberen en wacht nu momenteel zelf nog op de Elaims Conversie kit van E&L maar dan met de romanian foldable stock, hierin wil ik een goede high speed gear box zetten met pdi loop met r-hop, al is dat me allemaal nog ingewikkeld dus dat moet ik nog even uitvogelen.
.....
Waarom een highspeed gearbox? als je goed leert richten heb je aan 1 bb genoeg, waarom er dan nog 10 na jagen op iemand? daar krijg je daan weer boze spelers van die na het roepen van hun hit nog een bb shower er achter aan krijgen. Als je hem goed afsteld dat je goed bereik hebt en nette groepjes kan schieten heb je er meer aan. Hierdoor kun je jou richtmiddelen goed afstellen en kan je eventueel zelfs op singelshot schieten. automatisch heb je dan alleen nodig voor rennende personen, maar die merken/voelen het vaak dan weer niet door hun bewegingen.

Verder zou ik nog eens wat fotos plaatsen van de replicas die ik nu heb momenteel en wie weet wat bijhouden van het komend E&L project!

.....

je kan hiervoor een topic aanmaken in het projecten gedeelte

• Leuk
Besankt allemaal voor de reacties! Een gearbox bouwen leek mij eerst ook het handigste maar moet dan eerst eens kijken of dat me gaat lukken haha. Mosfet wil ik er sowiso wel in hebben ja, en misschien is high speed wel overbodig inderdaad, leek me wel gewoon leuk dat was meer de reden haha, ga er eens naar kijken allemaal

• Leuk
Waarderingen: Toothpick
Hi welkom hier! Zoals o.a. Peter al aangaf; Airsofters nemen je graag mee, dus maak je daar geen zorgen over! :)

• Leuk