Nieuw

Rob076

Member
14 jul 2016
14
4
Trophies
3
Hallo, ik ben Rob 28 en woon in het zuiden van het land. Al een poosje lees ik aandachtig mee hier op het forum en vond het tijd worden om ook maar eens een account aan te maken en mijzelf netjes voor te stellen :-)

Afgelopen maanden veel ingelezen over de verschillende mogelijkheden in de airsoft sport en ook maar gelijk een NABV pas aangevraagd.

Heb al geïnvesteerd in goede bescherming, o.a. goggles, masker en handschoenen. De rest van de kleding wil ik bij de dump gaan halen, if it's good enough for the army it's good enough for me! (Tips zijn welkom!)

Afgelopen zaterdag heb ik mijn eerste skirm bij de ACN dag gehad en dat was echt top!

Welkom op dit forum!

Fijn om te horen dat de introdag je goed bevallen was.

Tot wederom op het veld!

Ik zag 076 en wist het meteen, ben zelf een 013 :P. Welkom op het forum en veel plezier met airsoft.

Maar bij Breda in de buurt, in Zundert, zit nog een echte leger dump winkel met allerlei echte leger spullen: http://www.dumpcompany.com/

En hier vind je trouwens nog meer winkels, ook bij jou in de buurt:
http://www.airsoftclubnederland.nl/airsoft-in-nederland/

Welkom op het forum, voor al je vragen is hier een antwoord!

Gr, Binky Jules

Welkom Rob. Zoals je ziet is er hier een boel kennis te vinden om je voordeel mee te doen. Heb jaren onder de rook van Breda gewoond (Etten-Leur) en ook in Tilburg ( @Rebelattack )
Ben nu echter een echte 010-ert :wink:

Ha Rob!

Top om te lezen dat je onze skirm cool vondt! Al een idee welke replica je wilt aanschaffen als je eenmaal je pas hebt?

Hallo Jan, de pas is er al. Zit te denken aan een M4 model van Specna.
Weet alleen nog niet welk type. Wel moet deze een RIS-rails hebben en niet te lang zijn i.v.m. Evt. cqb. Beetje een tussenmaat zegmaar ;-)

Kan iemand mij het verschil uitleggen tussen de A en B modellen. Op de site staat advanced en basic maar kan ik er geen wijs uit wat het exacte verschil is.

Dan is de SA B02 je beste vriend ^^
Als je meer geld te besteden hebt zou ik naar ICS of iets dergelijks kijken.

Heb zelf de nieuwe SA B02 half tan met verbeterde RIS rail. Ben er inderdaad heel erg blij mee.

Jep! Dat zou een aanrader zijn. De klassieke SA-A01 kan ook prima voor CQB gebruikt worden. Eigenlijk alle korte Specna Armsen wel :) Ik ben zelf ook nog steeds ontzettend fan van de keymod versie, al moet ik daar nog adapters voor regelen zodat mn zaklamp er op kan ;)