Nieuw!

Blanko

Member
14 aug 2019
8
0
Trophies
1
Goedemorgen allemaal,

Mijn naam is Menno (bijnaam Blanko).
Al langere tijd wil ik airsoften, na meerdere vrienden geprobeerd over te halen (niet gelukt haha) nu maar de stap maken om alleen ermee te beginnen. Heb geen ervaring, maar hoop binnenkort een keer mee te doen en vanuit daar dit als mijn hobby te gaan maken:).
Wie weet tot snel!

Welkom!

Van welke hoek van het land kom je vandaan?
Er zijn altijd wel mensen op het forum die je graag een keer op sleeptouw nemen;)

PS.
Wie wilt er nou niet airsoften? o_O:p

Dank je!

Haha vergeten erbij te zetten maar ik kom uit Uithoorn en ben 29 jaar.

Mensen die wel honderden euro's uit wille geven aan festivals maar niet aan airsoft helaas:(

Laatst bewerkt:
Welkom! Ja verschil moet er zijn haha! Wellicht willen ze 1x mee als intro als je lid bent van de nabv. Daarmee trek je ze wellicht over de streep!

Thanks!

Haha ja ik heb er 1 zover dat hij wel mee wilt tegen die tijd. Maar kijk er ook naar uit om via hier mensen te ontmoeten en samen naar evenementen te gaan:)

Hartelijk welkom!

Je kan vast bij iemand terecht en anders maak je op het veld altijd vrij snel leuke contacten.

Welkom op het forum! Kijk vooral eens in de beginnershandleiding voor tips. Specifieke tip: koop 2 replicas. Dan heb je een reserve en heb je de mogelijkheid om een vriend mee te nemen voor weinig. Dat deed ik zelf ook met iemand, en die airsoft nu ook al 3 jaar ;).

Dank je!

Staan veel handige dingen bij de beginners handleiding! Heb al heel veel gelezen er van haha.
Ben zeker van plan om uiteindelijk ene mooie/uitgebreide collectie replica's te hebben:).

Goede dag allemaal,

Zal me even voorstellen.
Ik heet Davy (Quave) , 32 jaar.
Woonachtig in Roermond omgeving.
Verschillende keren heb ik rond gerend met huur gear en 2 weken terug heb ik de eerste skirm meegemaakt met me eigen gear.
Deze CQB skirm was in Peer (belgië).
Over 2 weken staat Chambers op de planning.

Een vriend van me en ik hebben besloten dat het genoeg was om met huurgear rond te rennen en de investering te maken.
Ben daardoor ook reuze enthousiast.