Nieuw!

Giela

New Member
17 mei 2015
1
0
Trophies
1
Ook nieuw hier! Ik ben Michiel en woon in Breda. Ben de sport airsoft al een tijdje aan het volgen en wil nu wat stappen gaan maken. Heb het ooit 6 jaar geleden een keer in Belgie gedaan. Enorm tof, zeker de tactische en realistische kant van de sport. (fervent Rainbow Six speler)



Nu alles aan het afzoeken naar degelijke en metalen M4 echter lees verschillende verhalen over verschillende merken. Mij lijkt de Tokyo Marui M4 of de Classic Army M4 wel een erg mooi apparaat of hebben mensen hier betere ideeen wellicht ervaringen? Ik heb tot nu toe niet verder gekeken naar fysieke winkels in Belgie of zijn er betere online shops die wel versturen?


Thanks! 


 


 
 
Hoi Michiel, welkom op het het gezelligste forum van deze jonge maar mooie sport. hoop dat als je vragen hebt ze hier kan vinden. 


see you on the Battlefields


Arjan
 
Hallo, ook een hartelijk welkom van mij. Tokyo Marui is een van de duurdere klasses Airsoft Replica's en wat ik er van gezien heb is ook zeker indrukwekkend!


Groet


Strelok :) 
 
Hey Michiel! 



Van harte welkom en leuk dat je hier even langs komt :D 


De M4 is een goede keuze! Makkelijk platform en simpel in onderhoud. Volgens mij heeft TM alleen geen metale M4's. Dacht dat dat via de wet niet mocht daar in Japan. 


G&G en G&P maken, volgens mij, prima M4's! 
 
Ow Jan, dat wist ik niet. Ik wil namelijk wel een metal versie. Ik ga eens bij G&G en G&D kijken. Dank voor de tips. Kun je een replica wel ergens online kopen, ik weet dat het in België niet kan maar Frankrijk en Duitsland wel? 
 
Ja hoor! Zelfs tot uit Japan en Amerika komen die dingen. Dan zit je natuurlijk wel met invoerrechten. Houdt er ook rekening mee dat in Duitsland andere regels gelden. Single Only bijvoorbeeld op 360 FPS. 
 
Ik wil toch eerst even gaan kijken naar de verschillende modellen voordat ik online iets ga bestellen. Rij van de week wel even langs Unit 13 en Airsoft Supply. Ze zullen niet alles hebben maar om een indruk te krijgen. 



Die shops in Frankrijk zien er ook goed uit, dat is ook nog het overwegen waard en makkelijker te bestellen uiteindelijk denk ik..
 
Hoi Giela welkom op dit forum en in de airsoft sport. Ikzelf heb een ICS m4 full metal en die bevalt mij harstikke goed, is misschien ook een idee.
 
Ik kan dan zeker een Bolt aanraden.


Bolt heeft verschillende modelen M4 (B4 genaamd door Bolt) waaronder een M4 Sopmod die ik (en vele andere) heb en waar ik zeer tevreden over ben. Lees maar eens wat reviews, er staat er ook één op ons Youtube videokanaal.


Is Full Metal en, heel belangrijk (vind ik dan), heeft een recoil (dat is dus niet hetzelfde als blow back, wat ie trouwens ook heeft) wat ervoor zorgt dat je bij het vuren een kick voelt, vergelijkbaar met een .22.
AEG's hebben namelijk geen kick. Er zijn nog meer merken die een recoil hebben, waaronder TM, maar TM is inderdaad meestal niet van Full Metal en veel duurder dan de Bolt.


Verder hebben we hier een overzicht van de winkels in Nederland (en België) gemaakt waar je (voor zover wij weten) gear en ook Airsoft Apparaten kunt kopen:


http://www.airsoftclubnederland.nl/airsoft-in-nederland/airsoft-winkels-in-nederland-een-handig-overzicht/
 
Bedankt weer voor de reacties! Die ICS is inderdaad ook een mooi apparaat maar heb de Bolt B4 ook zitten bijkijken inderdaad. Maar wat een keuze :)


Het zal toch een G&G TR16 R4 of een Bolt B4 Sopmod. Dit lijken mij nu de meest voor de hand liggen keuzes! Nu nog een goede shop in de buurt zien te vinden die ze in de winkel heeft! 
 
Hallo, welkom op dit leuke forum.


Ik heb zelf een M4 van ICS. Topding!


Tot ziens op het veld!
 
Ja die ICS M4 R.I.S. EBB ziet er ook wel erg nice uit en volgens mij mooie functionaliteiten. Misschien moet ik deze ook maar even op mijn lijstje zetten om te bezichtigen en te zien :)



Meer keuzes kan een mens niet meer aan. 



Zijn er dan nog goede shops om deze online te bestellen (misschien voordeel in prijs) of shoppen jullie liever lokaal? 
 
De nieuw ICS CXP-APE replica's zien er ook vet uit.. Normaal heb ik echt een hekel aan two-tone, maar bij deze vidn ik het eigenlijk wel sexy :)   Het is dat ik al genoeg replica's heb (kan dat eigenlijk wel, genoeg replica's ?) anders was dit mijn volgende :O


 


gama-cxp-ape_low1.jpg
 
Vandaag bij Unit13 geweest. Leuke winkel en die gasten nemen echte de tijd voor je. Heb met de G&G TR16 R4 geschoten, met een ICS M4 en met een ICS met EBB. Ik vond de ICS beter schieten en deze had ook een hogere FPS uit de doos...



Ik denk dat ik mijn beslissing wel heb genomen en gekozen voor de ICS M4 R.I.S. Crane Stock! Helaas niet voorradig dus nu op zoek :(