Nieuw

Japie

New Member
10 jan 2025
3
0
Beste allemaal ,
Ik stel mij even voor hier .
Ik ben jacob
Ik ben nieuw hier en ik ben geïnteresseerd in airsoft .
Is het mogelijk om ook een keer mee te lopen met zo’n dag

je kan wel een keertje met onze groep mee geen probleem we nemen wel meer mensen mee

• Leuk
Waarderingen: Japie
Hoi,

Je kunt hier meerdere kanten mee op, eigenlijk.

Optie 1: Je kunt ingaan op het aanbod van @gambit hierboven en samen iets afspreken via PB.
Optie 2: Je kunt naar een First Airsoft Experience gaan. Momenteel zijn hier opties voor op zaterdag 25 januari in Helenaveen, zaterdag 22 februari in Leiderdorp of zaterdag 29 maart in Nuth. Meer info over zo'n First Airsoft Experience vindt je hier. Mogelijk komen er later nog meer data beschikbaar. Voordeel is dat deelname hieraan een dagdeel is, je deelname is volledig gratis en je zit in een groep mensen waarbij airsoft volledig nieuw is.
Optie 3: Je kunt, op een datum en plek wanneer jou dat uitkomt meedoen met een open skirm. Je gebruikt dan een huurkit van de organisatie en de organisatie zal je aanmelden als introduce, zodat je eerst eens een dagje een skirm kan ervaren. Op de NABV website vindt je een goed overzicht van locaties die bij jou in de buurt kunnen zitten. Een Googletje brengt je dan vervolgens wel weer snel op de website van een organisatie, waar je kunt kijken of ze ook huurkits aanbieden en wanneer ze precies open skirms organiseren. Aan huurkits en deelname aan een open skirm zitten dan wel weer kosten verbonden.

Dus, mogelijkheden genoeg, lijkt mij zo. :)

Succes!

• Leuk
Ja als je met mij gaat zal je wel in het diepe terecht komen. Maar je krijgt dan wel een goed beeld hoe airsoften is. Maar aan een first day mee doen is ook geen slecht idee, het is net wat je zelf wil

Welkom Jacob!

Wat leuk dat je interesse hebt in airsoft! Het is een hele leuke verslaving 😇😜.

Van waar uit NL ben je?

• Leuk
Klinkt goed , ik weet niet wat slimmer is om eerst naar zo’n dag te gaan of gewoon met jullie mee
images.jpeg

Meerdere opties kan oik, he. 🙂