Nieuwe airsofter en een vraagje

VictordeGroot

New Member
29 apr 2015
2
0
Trophies
1
Hallo mensen,


Ik ben de 25ste van april met een maatje mee gegaan naar de introducédag, en ik was meteen verkocht.


Aardige mensen, makkelijk contact maken, leuke gamemodes en gewoon een active dag. Dit wil ik dus wel vaker doen.


Nu ben ik onderhand al bijna klaar met mijn gear samen te stellen, het enige wat resteerd is een apparaat.


Ik heb er al een gevonden, maar hij schiet net te hard.


De VFC H&K M27 IAR black    http://www.evike.com/products/48445/


Hier komt dus mijn vraag, wordt bij de chrono test .20g aangehouden, of kun je ook .25g of hoger gebruiken?


Zo zou ik namelijk onder de 360fps komen.


tot op het veld


 


 


 


 
 
hi welkom,


ja de intro dag was een geslaagde dag :)


toffe replica heb je op het oog.


maar een fps test wordt altijd met 0.20 grams BB's gedaan, dus de loophole met 0.25 grams is niet toegestaan.


dus heb je een downgrade nodig, ik weet zelf dat gunfire dit kosteloos voor je doet. je geeft de max limiet door ze gooien er een lichtere veer en en schieten met 0.20 grams BB's.


komt het onder de 360 fps dan wordt het ingepakt.


ik weet niet of de shop waar jij wilt winkelen deze service ook heeft, dat zou je even na moeten vragen


 


succes en tot ziens op het veld!!


 
 
Hallo


Welkom in de airsoft wereld!! Een fps meting word inderdaad altijd met 0.20 grams bb`s gedaan.Maar


heb je wel rekening gehouden met de invoerkosten als je bij Evike besteld, dit kan aardig in de papieren lopen.Je kan beter bij taiwanairsoft,safarasofair of inderdaad gunfire bestellen scheelt


een hoop geld.Hopelijk heb ik je even wat verder geholpen met het maken van een keuze.


Veel airsoft plezier toegewenst (je weet toch wel dat airsoft verslavend is he!! HA HA ;-)  )
 
Hallo!


 


Evike is gevestigd in de VS dus kijk eens of je diezelfde replica in Europa kan krijgen. Mogelijk ben je meteen wat goedkoper uit. Beetje wat BadRabbit zegt.


In principe gaat het om max 360 FPS voor 0.20 BBs. Nu heb ik laaste de chrono doorstaan met 0.25BBs (had geen 0.20BBs) met 310 FPS. Met een beetje rekensom kan je ongeveer schatten wat een replica dan schiet met 0.20. Dit is nooit 100% accuraat. Loopholes zoals 355 FPS hebben met 0.25 BBs is niet slim. Er zal vanzelf een Marshall erachterkomen en je bent de lul dat je de replica niet mag gebruiken.
 
Bedankt voor de info zover mannen. Over evike, dat was alleen ter info, ik haal hem gewoon uit een winkeltje uit helmond.
 
Dat zal dan wel Airsoft4you zijn neem ik aan?


Heb je al op de site van AirsoftBunker501  gekeken?


Die zijn behoorlijk aan het prijsstunten,dus mischien dat je daar een mooie replica vind voor weinig.
 
Hoi  welkom hier,


@VictordeGroot,leuk dat de weg hebt weten te vinden hier,en dat je genoten hebt van de introducee-dag, ik denk dat wy ook wel gebabbeld hebben,


wat anderen al zeiden, en myn mannetje ( Vladimir ),  kyk by  taiwangun (polen ),goedkoop,goede service en snelle levering en ze reageren snel op de ,mails, myn man en ik zyn erg te vreden over hun,en bestellen er op zyn tyd, of bunker 501 ( Nederland ),hebben ook goede service,en leveren snel,


en idd de fps  is met 0,20 grams bb's,als jew repkica te hoog schiet,zou je eventueel er een lichtere veer in kunnen doen,deze mee bestewlken by het bedryf waar je besteld,en hun vragen of ze de veer er voor jou erin willen zetten, ( dit doen ze by taiwangun ),


Ik hoop dat je iets aan de tips hebt,en kyk eerst rustig overal rustig rond,voordat je iets besteld,en je weet dat je hier altyd terecht kan met je vragen enz


 


 
 
@Vladimir 


Het is inderdaad Airsoft4u. Ik zal ook eens kijken op bunker501


@lotte


We hebben inderdaad even gesproken aan de show tafel.


Ik zal eens goed rondkijken bij taiwangun, ziet er uit als een goede winkel.
 
Welkom op het forum, en bij de sport!


Misschien ten overvloedde maar als je zo snel verkocht was, heb je dan wel stap 1 genomen? Nl de NABV pas..
 
@[F]airsofter


Maar natuurlijk, ik had hem al binnen voordat ik deelnam aan de introducédag.
 
Ik vergat je helemaal welkom te heten hier,excuus.


Welkom op mischien wel het gezelligste forum van nederland.


En als je met vragen zit,stel ze gerust en denk niet; "dit is vast een domme vraag die ik ga stellen".


De domste vraag die je kan stellen is die vraag die je niet gesteld hebt.


Wij zijn allemaal begonnen met nul ervaring en kennis.


Dus gooi het maar in de groep.


Veel plezier hier op het forum en natuurlijk ook op het veld.