Nieuwe Airsofter

19 mei 2016
11
16
Trophies
2
Hi, ik ben Chris 19 jaar uit Haarlem en ben net lid geworden van de NABV en heb net mijn eerste replica (E&L EL74m) Besteld. :)
verzamel al een tijdje miliaria en heb al wat Russische camo setjes B) .
Maar airsoft is helemaal nieuw voor mij, hoop binnenkort aan een skirm mee te doen maar mis nog wat gear.. Magazijndragers ext.
Cheers, Chris.

Dag Sokolov! :smile: Goede naam btw, S.t.a.l.k.e.r klinkt je vast bekend.

Goede keus! Ik ben ook een vervend militaria verzamelaar. Voornamelijk jaren 90' Oostblok, Russisch, Oekraïens, balkan & Yugo. Ik ben zelf ook een Russofter, er zitten er hier nog een aantal op het forum.

Welkom op het forum. Welke camo draag je zelf? Wellicht tot op het veld! Met E&L kun je de plank echt niet mis slaan. Ik heb zelf een 74N van E&L.

Groet,

Strelok

Hey Stalker! :smiley:
ben in bezit van een Gorka E Autumn van SPOSN, Een Tactic-9 Yagel costuum en een digiflora costuum van Giena tactics.
had veel goede reviews gelezen over E&L heb hem nog niet ontvangen maar denk dat het de juiste keuze was.
krijg volgende week mijn eerste magazijndrager binnen en hoop dan snel te kunnen skirmen. :relieved:
Cheers ,chris.

Welkom! Goed om te lezen dat er meer mensen het mooie Russische spul verzamelen! Gauw maar eens met z'n allen afspreken dan! (en de wereld overnemen :naughty: )