Nieuwe Airsofter

Nootfarmer

Active Member
12 apr 2017
32
47
Trophies
5
Hallo iedereen, ik ben al een tijdje aan het meelezen op dit forum en vond het eens tijd om mezelf even voor te stellen..

Mijn naam is Teun, 22 jaar en ik kom uit (het mooie) Schijndel, Noord-Brabant. Een maand of 6 geleden ben ik er achter gekomen dat Airsoft al een tijdje legaal is in Nederland. En toen begon het Airsoft 'virus'.

Heb veel filmpjes gekeken van o.a ACN en zo op dit forum beland..
Een maand geleden heb ik mijn eerste Skirm bij Wild-Mountain in Weert gehad en was meteen verkocht, wat was dat vet! Leuke mensen, mooi veld, toffe organisatie..

Ook had ik al mijn NABV pas aangevraagd en deze is inmiddels binnen en meteen een AA aangeschaft.
Na lang zoeken is het een AK74 van E&L geworden kwaliteit is echt super! En kan niet wachten om de volgende Skirm er mee te spelen:D

Bij zoon mooie AK74 hoort natuurlijk ook een uniform.. Ik besloten voor een moderne Russische loadout te gaan..

Ik werk in Veldhoven en heb gezien dat hier ook een Airsoft veld is heeft iemand daar ervaring mee?
Momenteel heb ik het erg druk met werk en school maar hoop binnenkort weer te kunnen skirmen!

Groeten
Nootfarmer

• Leuk
Waarderingen: Pietjepuk123
Welkom! Had je mooie loadout al gezien. Met E&L kun je de plank absoluut niet mis slaan. Was ook mijn 1e replica. Veel plezier in deze superleuke sport. Wie weet tot op het veld!

Strelok

• Leuk
Waarderingen: Nootfarmer
welkom Teun! Ik ben een tijd geleden op Veldhoven geweest, toen het net open was. Ik vond het een prima te doen veld toen dat nog enkele aanpassingen nodig had om volledig tot zijn recht te komen. Maar dat is een goede 6 maanden+ geleden al, dus er kan ene hoop zijn veranderd.
Ik ga 25 juni ernaartoe met een groep vrienden, dus dan zou ik je kunnen zeggen wat mijn opinie is daarna.

• Leuk
Waarderingen: Nootfarmer
Welkom! Leuk om te lezen dat je via Youtube hier bent beland.

En een AK!! Ook erg tof ja. Inmiddels wordt dit haast een AK forum zo met al die Russofters haha! ^_^

• Leuk
Waarderingen: Camilo en Nootfarmer
Welkom op het forum! Een E&L AK is idd een super ding. Ik heb er ook eentje en ben er verliefd op ^^
Cool dat je ook voor een Russische loadout wilt gaan :D
Misschien moet je comrade @Igor maar eens schrijven of opzoeken op Facebook. Die verkoopt Russisch spul en je kan zowat alles bij hem krijgen :)