Nieuwe bucking + nub of toch niet...

Peter Boudewijn

Well-Known Member
29 sep 2016
843
588
Trophies
19
Wat is naar jullie idee nu de beste bucking en nub combi?

Heb er een tijdje een modify setje in gehad, waar ik opzich wel prima over te spreken ben, maar na gisteren een 2de handsje opgepikt te hebben is de modify daarnaar verhuisd.

Maar is zo'n modify nu echt "the best bang for buck" of heb je combinaties die het nog beter doen?

Mijn setup is een AEG die ongeveer 340FPS schiet met een high torque motor, standaard gears, modify 6,03 pression barrel, Lonex V2 hop up.

Hoor graag of jullie nog goede ideeen hebben :)

Groet,
Peter

Truhop is naar mijn mening een hele goede, het materiaal is net wat harder dan de meeste andere rubbers en geeft dus het gevoel van een iets solidere patch, plus je nub is ook solide en goed gevormd waardoor je een soort M-nub hebt. Ander optie is naar mij komen en R-hoppen :P.

• Leuk
Waarderingen: Peter Boudewijn
Kan jij een goede R-hop maken dan :) begreep dat dat nogal een precisie werkje is... anders is dat zeker de moeite waard!

Jup klopt maar heb er nu de juiste tools voor, heb er recentelijk ook een geplaatst bij een ander forum lid en ging met gemak. Kost je alleen alsnog een bucking en nub though XD.

Je kan de maple leaf bucking gebruiken, die werkt prima. Zelf heb ik ook tru hop in twee van mn replica's, maar daar moet je wel zwaardere bb's voor schieten. .25 wordt echt te licht en geeft te snel over hop.