Je snapt ook dat je met .30 gram bbs ook een lagere FPS hebt he? Zou toch wat zijn anders.
Hoe bedoel je Rebelattack als ik vragen mag?
Je snapt ook dat je met .30 gram bbs ook een lagere FPS hebt he? Zou toch wat zijn anders.
Hoe bedoel je Rebelattack als ik vragen mag?
Snap je waar je energie meting afhankelijk van is en hoe de regels werken? Oftewel je snapt dat als je 1.2 joule op .20 hebt, je dat in de ideale wereld ook op .30 hebt en gezien het gewicht toeneemt en dus de FPS ook moet veranderen? Door je eerdere opmerking krijg ik dat idee niet. Dat is niet erg maar daarom de vraag.
Ik denk dat ik je nu wel begrijp ja. Als het goed is klopt het dat als je al op 0.20 gram goed schoot onder de 360 fps en 1.2 joule. Dat je ook keurig goed zit bij de 0.30 gram alleen dat je fps dan wel afneemt. Als ik het niet correct heb moet je me gerust verbeteren... Ik probeer ook zo elke keer weer nieuwe dingen te leren.
Ik ga denk ik gewoon binnenkort mijn sniper meenemen naar de baan en gewoon kijken wat ie gaat schieten als ik hem door de chronometer haal op 0.30.
Snap het ook niet,heb gezegt dat het aan de nieuwe regels moest voldoen.thuis ff getest,zal maar weer eens in de telefoon gaan hangenwaarom teste com-bat met 0.2, ze weten toch dondersgoed dat de nieuwe regels eraan komen? als je thuis met 0.3 1.72J schiet zal je meer pech hebben dan geluk als je word gechronoed. Ik vrees dus dat je er weer iets aan moet doen.