nieuwe speler

• Onderwerp starter Onderwerp starter sp00k
  • Startdatum Startdatum

sp00k

New Member
4 sep 2015
1
0
Trophies
1
Beste spelers,

Mijn naam is Casper en sinds kort ben ik lid van de NABV. De rede was eigenlijk simpel, heb jaren met luchtbuksen (pcp) geschoten en dat ging best leuk maar merkte dat ik de laatste jaren de funfactor niet meer echt kon vinden. Aangezien ik paintbal en call of duty (ben meer van de Counterstrike 1.3 en Unreal Tournament generatie maar toch) altijd geweldig vond leek me dit een leuke uitdaging. Daarnaast vertelde een maat van me dat het airsoften erg gaaf was, dus 1 plus 1 was al snel 2. Ik heb er in ieder geval wel erg veel zin in :)

Heb al wel gelijk een vraag, want ben nu op zoek naar wat leuke replica's om wat skirms mee te spelen, en overal zie ik dat je niet moet beginnen met een sniper achtige replica. Nu kan ik een klein beetje schieten op afstand (echt geen topschutter hoor) en weet al wel dat ik een VSR-10 wil hebben voor de fun en een fatsoenlijke TM side-arm voor tijdens de skirms. Maar over de primary voor de skirms ben ik nog niet uit, en voordat ik €400,- uitgeef aan een slecht keus wil ik mezelf tijdens de eerste één of twee speeldagen maar eens bedenken wat ik wil hebben. En dan nu na deze inleiding mijn vraag, ben ik met een niet geupdate VSR-10 als semi-assault rifle met een simpel kijkertje erop en een hopelijk goede side-arm in staat om een klein beetje een rol te spelen tijdens een speeldag, of kan ik dan beter een (extra) replica huren?  

Welkom Sp00k.

Ik zou sowieso eerst gaan huren, voordat ik zelf ging kopen. Het is een prijzige hobby, dus eerst even kijken of het wel is wat jij verwacht is een verstandige keuze.

Op deze manier merk je gelijk of het spelen met een standaard Assault rifle je misschien toch beter af gaat als verwacht.

Dan kun je na je eerste skrim altijd nog je definitieve replica keuze maken.

Dank voor het antwoord,

de definitieve keuze voor een goede primary komt idd later wel, alleen die TM VSR-10 komt er komende week waarschijnlijk al ongeacht welke keuze ik maak (leuk voor het spelen en een beetje roosjes melken) Heb ook een aantal simpele luchtgeweren verkocht om de hobby kosten neutraal te finacieren. Alleen vroeg ik me dus af of het misschien ook een leuke skirm middag kon worden met alleen die VSR en een goede side-arm :)

Ik denk dat wanneer je met een Sniper zonder upgrades wilt beginnen,  de TM VSR wel de beste keuze zal zijn.  Als jij het geduld hebt ergens te gaan liggen en te wachten tot de tegen spelers in jouw bereik zijn, om vervolgens in 1 schot een tegenstander uit te schakelen. En als dat jouw hele dag goed maakt. Ja dan kun je er wel een mooie dag mee maken.  Maar vergeet niet dat als maar meer AEGs geupgrade worden, waardoor het bereik van jouw sniper, niet (veel )  groter is dan een redelijk deel van de AEGs. Ergens wachten op dat ene schot is dus wel een must. 

Lekker met de aanvallende linie in het front gaan staan zo dat je de tegenstanders weg kan schieten, zou wel erg optimitisch zijn.

Een handpistool is op veel velden al een must voor een sniper, maar als je een goeie hebt, scheelt dat ook wel aardig. Zelf denk ik dat ik voor een TM Glock zou kiezen als side arm voor een sniper, omdat deze ook Full-auto kan :)   Op de manier heb je binnen of in dichte begroeing ook een betere kans.

Welkom!

misschien een idee? maar waarom koop je geen M4 type en maak je daar een sniper van? 

daar ben ik nu zelf ook mee bezig  ;)

e50e4b7902785c83c8787786c058d721.jpg

thx,

Een sniper heeft nog niet echt mijn voorkeur voor de skirms maar voor het kaartjes schieten vindt ik een springer wel grappig, zal dan toch maar voor een huur versie gaan :)

Het is een P&J 15 advanced in eerste instantie een fps van 450. Ik heb deze laten downgraden naar 330. maar tijdens de fps meting zat ik op 307. ook een rede om een eigen chronometer te kopen.

de andere spring wil ik er nog inzetten zodat hij weer tegen de 450 aan zit.

hier de omschrijving:

Rifle in our configurations have muzzle velocity about 450 fps. This kind of bullet speed has been reached by many internal upgraded parts like:

New Gearbox V.2 with quick change spring system

* M130 spring

* Chrome bore-up cylinder

* Reinforced metal cylinder head (bore up type matched for the silent system)

* Reinforced silent type piston head with Ball Bering (berings helps with smoothly rotating the spring Turing the work)

* Hi-torque motor

* All steel Gears are placed In steel bushings 8mm

* Spring guide is standard-metal reinforced with Ball Bering so the spring will rotate smoothly

* Low resistance gearbox wiring

New Enhanced Hop-Up chamber compatible with GUARDER rubber and with other TM-standard Hop-Up rubbers.

verder paar kleine aanpassingen zoals de scope die ik van een 2e handse SVD (spring) had, een silencer die ik in eerste instantie voor mn glock 23 had gekocht maar er toch niet lekker op zat. en een groene laser.

ik wil nog een andere stock erop zetten en dan ben ik redelijk tevreden.