Nieuweling/starter/Airsoftie

JordyMethorst

New Member
28 apr 2016
3
0
Trophies
1
Goeeedeemiddagg!

Ik ben Jordy Methorst, 19 jaar en kom uit Nieuwegein (utrecht).

Ongeveer 1 maand geleden ben ik mijzelf wezen interesseren in de airsoft.
Afgelopen week ben ik in Airsoft INC Den Haag 2 uur lang indoor wezen airsoften en vond het fantastisch!

Mijn NABV-Lidmaatschap is zojuist aangevraagd en heb mijzelf voor 16 mei ingeschreven bij de open skirm bij Veluwe airsoft.

Zijn er toevallig mensen van hier die daar naartoe gaan?

Zelf ben ik nog heel erg opzoek naar met wat voor Camo/Replica ik moet beginnen.
Natuurlijk is het wat je zelf het leukste vindt maar ik ben benieuwd waar jullie mee zijn begonnen om zo wat ideeën op te halen!

Alvast bedankt en zie jullie hopelijk op het veld!

Jordy Methorst

ten eerste welkom in op het forum en in airsoft sport!

ik zelf ben begonnen met een eenvoudig setje van de landmacht, van de dump.
zelf speel ik met een specna arms sa-b02 van 190 euro, ondanks de lage prijs speelt hij super.
ik heb zelf mijn loadout gebaseerd op de nederlandse kl, en dan vooral in de richting van lmb/kct.

ook heb ik een indoor loadout waar ik dan wel gewoon dezelfde gear draag, maar dan met een simpel overhemd en een spijkerbroek.

voor fotos:
http://www.airsoftclubnederland.nl/forums/#/discussion/1782/loadout-en-replica

Welkom!

Ik ga het simpel houden... Russische gear of anders niets... er bestaat niets anders :p

Zo, nu heb ik alle DPM, Multicam en etc liefhebbers tegen de schenen geschopt dus my work here is done ;)

Veel plezier alvast bij Veluwe!

Dag en Welkom!

Denk dat je na een paar keer spelen zoveel ziet dat je dan nog maar eens rustig moet nadenken over wat je het mooist vindt. Tenzij je al wel weet wat je echt gaaf lijkt, natuurlijk!

Ik speel zelf Oekraïeens/Russisch, en was mijn eerste replica een AK74N van E&L.

http://s22.postimg.org/n6u12d1nk/assault1.jpg
http://s28.postimg.org/uihgwtpxo/Sniper_1.jpg

Have fun !

Welkom op dit (misschien wel) gezelligste forum van nederland.
En om maar gelijk wat tegengas te geven tegen de hierboven vertegenwoordigde russofters,ik ben begonnen met een M4-A1 Carbine van King Arms.
Kostte wel wat maar ik had in het begin geen zin in replica issues en storingen dus wat meer uitgegeven voor mijn eerste replic.
Van die keuze heb ik geen momentje spijt gehad.
Ben nu wel zover dat ik alles wat ik nu in huis heb geblinddoekt uit elkaar kan halen en weer in elkaar kan zetten.
Mijn eerste uitrusting had ik uit de dump en van kofferbakmarkten.
Niks mis mee.
Veel plezier met deze geweldige hobby/sport.

Welkom! Zoals al eerder aangegeven spelen AK's echt super en is Russisch spul helemaal de shit ;P

Nee, je moet lekker zelf bepalen wat je leuk vindt en kijk vooral eerst goed rond ^^
Misschien ga ik 15 mei met wat mensen naar B&A, daar kan je iig bij aansluiten als je wilt :smile:

PFFFF ak's daar schieten toch alleen terroristen mee :P. /sarcasm

Welkom in de wereld van airsoft :D, qua replica ben ik begonnen met een G&G raider wat een M4 model is, ik heb deze gekozen vanwege de niet al te hoge prijs maar toch goede kwaliteit van G&G. Daarnaast is het met upgraden van gearbox onderdelen wat makkelijker als het een V2 is. Qua camo heb ik in het begin snel een simpele broek gekocht en later per ongeluk een passend combat shirt 2de hands gekocht in Multicam, maar wil heel graag naar flecktarn omdat ik deze camo zelf heel mooi vindt.

Ik zou zeggen kies eerst gewoon een model dat jij mooi vindt en ga dan kijken wat de prijs categorie is voor deze replica's en wat je er aan wil uitgeven, camo komt later wel. Ik heb vrienden die buiten en binnen spelen in een houthakkers blouse en een spijker broek en die hebben ook genoeg plezier met airsoften XD.

Bedankt voor alle reacties, super!

Zelf ben ik op Gunfire wezen kijken en waren mijn ogen gevallen op de "Specna Arms SA-V04'' Super mooie replica.

Welke camo ik ga gebruiken dat zal ik inderdaad nog eventjes goed bekijken. Binnenkort maar even snel langs een leger dump gaan en dan even goed rondkijken.

Als we dan toch bezig zijn met mensen tegen de benen te schoppen /sarcasm off

Sniper! Kost iet wat meer in aanschaf en upgrades maar er gaat niks boven het zicht van iemand die buiten zijn range jou probeert te raken. Vervolgens schiet je hem rustig af aangezien je als sniper wél de range hebt om diegene te raken (tot op zekere afstand natuurlijk..). Maar om een aeg eruit te schieten moet je een sniper goed upgraden en dat is niet goedkoop. Daarna haal je wel de 100 meter, mits je het goed doet.

Camo zou ik ook mee wachten, goed om je heen kijken op je eerste skirm en kijken wat mooi is ;)

Welkom! Leuk dat je ook bent begonnen met deze toffe hobby!

SA-V04 is inderdaad heel gaaf, goeie keuze qua model ^_^ Alleen de keymod maakt het wat lastiger voor foregrips en lampjes.

Met een Specna Arms als eerste replica kan je startende carrière niet meer stuk!