Nieuweling uit Hardenberg

StevenH

Active Member
21 mrt 2018
36
15
Trophies
3
Mijn naam is Steven Hofstede,

Ik ben 23 jaar en een maand of 2 lid geworden van de NABV en ben nu langzaam begonnen met gear verzamelen.
Ben erg enthousiast over de sport tot nu toe, vindt het echt geweldig.
Ik hoop me snel voor skirmish in te schrijven en de community beter te leren kennen.

• Leuk
Waarderingen: Jan
Welkom op het forum en de wondere wereld van airsoft.

Mag ik vragen in welke regio je woont? Er zijn hier heel veel forumleden die je zo een keer mee zullen nemen. Leer je heel snel de community kennen.

Welkom op het forum en de wondere wereld van airsoft.

Mag ik vragen in welke regio je woont? Er zijn hier heel veel forumleden die je zo een keer mee zullen nemen. Leer je heel snel de community kennen.
Ik woon in Overijssel, in Gramsbergen vlakbij Hardenberg. En dat lijkt me een geweldig idee wanneer ik mijn gear op orde heb. Heb op dit moment hoofd/oog/gezichtsbescherming en een replica met wat accessoires, dus dat kan nog een paar weken duren.

Welkom. Toch geen familie van?

Er wonen een paar Hofstedes in deze regio maar weet niet precies wie je bedoelt.

Welkom!
Dan heb je al twee velden redelijk in de buurt, daarle en gasselte. Als je een keer naar gasselte wilt en geen vervoer hebt kan je zo mee rijden, kom er langs vanuit Enschede

Welkom Steven! Daarle en Gasselte zijn voor mij ook het dichtstbij, dus wellicht zie ik je daar eens.

Welkom Steven! Succes en vooral veel plezier met je airsoft carriere ;)

welkom! Dit is een goede plek om jezelf bekend te maken met de nobele balletjes schieten sport. Kijk ook eens naar mijn beginnershandleiding hieronder.