Nieuwkomert present!

21 sep 2015
1
0
Trophies
1
Goedendag medeleden,

Mijn naam is Bart en ben wonend in barendrecht. ik ben 18 jaar en dus een nieuw groentje in de airsoft. Ik zit nog op school ik studeer logistiek supervisor te rotterdam en ben werkzaam als expediteur en ik breng chinees rond op de brommert. Vroeger was ik een fanatieke gamer en dee mee met MLG en dergelijke maar wil nu toch over naar het echte werk. Ik kan niet wachten tot ik me NABV pas binnen heb en eindelijk kan beginnen. Verder heb ik helaas nog geen rijbewijs (word aan gewerkt). Ik heb een mooi apparaat op het oog het is er 1 van Specna arms. uit de review van Jan heb ik uiteindelijk een keus kunnen maken. Ik wou eigenlijk het appraat dat Jan in de review had gedaan maar die was ineens een stuk duurder dan in de review werd vermeld. Al met al heb ik er heel veel zin in en hoop jullie tegen te komen op skirms etc.

Groet !
Bart van Houwelingen

welkom.

Hou onze agenda in de gaten en het skirm subforum om te zien waar ACN heen gaat. En laat weten als je aan wil haken.

Hallo Bart,

Welkom op dit heerlijke forum!

Zoald Campesteijn al zei, wil je met ons mee houd het forum goed in de gaten.

Mocht je andere airsoft gerelateerde vragen hebben, Gooi deze gerust op het forum

Tip: Kijk altijd ff op het forum of je vraag niet al eens gesteld is(grote kans).

Verder wens ik je alvast veel plezier in deze geweldige sport en wie weet tot op het veld.

Gr Paul

Welkom op het forum Bart,

De Specna Arms is een prima keuze.

Veel plezier en tot op het veld .

Hoi Bart, welkom op het forum zoals almeerdere kerenis gezegt hou de agenda in de gaten. ik kijk bij eerdere topic of je vraag algesteld is. Verder wens ik je een fijne hobby toegewenst en mischien tot ooit op het veld.

Welkom bart, Chinees bezorger, been there done that :P Kan je mooi mee sparen voor je gear. Veel plezier met de sport!

Ik zou eerst je rijbewijs halen... als je eenmaal begint met airsoft dan wil je nergens anders meer geld aan besteden :P

Heerlijk zo'n warm welkom, top forum.

Ik vroeg me alleen af of attachments zoals red dots, flashlights etc universeel zijn op iedere replica. Voordat ik straks attachments koop en dan er niet op kunnen ofso

Groet!

Let er wel op dat niet alle replica 's standaard over een ris of ras rails beschikken. AK, dragonov, M14 en MP5 zijn bijvoorbeeld replica die niet standaard beschikken over zo'n rails. Hier voor zijn wel aparte rail mounts te krijgen.

Ook van deze Rotterdammert/ Charloiser een hartelijk welkom.Ik neem aan dat je de weg naar Merlin van Pirosport al kent? Een zaak waar j eop rustige door de weekse dagen zo maar 1 tot 2 uur rondhangt. Een gezellig plekkie met heldere no bullshit uitleg.