Nieuwtje!

frogxD

Member
29 mrt 2017
23
18
Trophies
3
Hallo iedereen!

Ik ben Mike, 27 jaar uit het zuid-westen van het land.
Beveiliger van beroep en verder een sportieve gamer.
Zeer recentelijk heeft het youtube kanaal van Novritsch mijn interesse voor airsoft opgewekt.

Ik heb enkel ervaring met echte vuurwapens (op een schietvereniging) maar (GELUKKIG) ontbreekt
hier het hele spel wat je bij airsoft wel hebt.

Zelf probeer ik er achter te komen of airsoft ook echt iets voor mij is, gezien er niemand in mijn
vrienden kring ook maar iets met airsoft doet en alvorens ik de hele boel aan ga schaffen, hoop ik
eigenlijk dat iemand mij een keertje mee op sleeptouw zou willen nemen, zodat ik er achter kan
komen of dit echt wat voor mij is.

Met de vriendelijke groeten uit brabant!
 
Hey Mike!

Welkom op het forum!
Aanstaande zondag gaat er een groepje naar Balls & Arrows in Lelystad. Je kunt je hiervoor opgeven op de website van Balls & Arrows zelf. Je kunt dan een huurpakketje nemen om zo een dag mee te maken, dan weet je vanzelf of het wat voor je is.

Wie weet tot op het veld!
 
  • Leuk
Waarderingen: frogxD
Kijk anders HIER even! Daar staat alles wat je wilt weten over aanstaande zondag.
 
Hoi Mike, welkom op het forum en natuurlijk ook tot zondag!
 
Hope so! Jammer genoeg zal het geen sniperen gaan worden vrees ik zei:
Weet niet of dat jammer is.... als sniper moet je weten waar je wanneer moet zijn om effectief te zijn voor je team. Daarnaast zal je een behoorlijk bult upgrades moeten doorvoeren voordat je werkelijk verder (en ook zuiver) schiet als de gemiddelde eag, want het is natuurlijk niet de bedoeling dat je als sniper wordt overlopen door de assault spelers :)

Nogmaals heel veel plezier!! (Misschien kan je links of rechts eens een sniper vast houden om het eens te proberen ;))

Groet,
Peter
 
Thnx en nice!! Is dat een challenge of een uitnodiging? haha

Dat hangt helemaal vanaf welk team je in zit ;)

Nee, zonder dollen: wij spelen meestal in blauw. Zorg dat je er optijd bent dan kan je een bandje pakken en gelijk wat replica's kijken en vast houden. Uiteindelijk is iedereen toch wel een beetje trots op zijn gear en laat het graag zien ;)