niks op voorraad ......

Rens Ruigrok

Well-Known Member
8 jul 2017
302
103
Trophies
10
oke het kan aan mij ligen maar heben winkels tegenwoordig echt helemaal niks meer op voorraad ??
het was 1 a 2 jaar geleden al matig maar het word nu wel heel erg. magazijnen lipos veeren connectoren
ik ben nu op zoek naar een busje fet voor de o ringen in mijn hpa engine en zelfs dit hebben ze niet.

en als een winkel voorraad heeft staan is het de helft van de tijd er toch niet maar staat het in een back order van ruim een week en krijg je gewoon geen bericht. dit voelt niet meer aan als airosft winkels maar meer een simpel doorverkoop luik dat alles gewoon weg haalt bij andere leveranciers. en dit lijkt de gelden voor volgens mij elke Nederlandse airsoft winkel.

Ik weet niet wie "ze" zijn maar de meeste airsoftwinkels zijn best behulpzaam als je even contact opneemt. Ik weet zeker dat zij je willen helpen :)

dat weetik hoor dat is plan b voor als ze open zijn. en het zal best iets zijn waar ze zelf ook niks aan kunnen doen kwa vooraad.

maar het is gewoon standaart dat zeker 3 op de 5 spulen er niet zijn en ik word er een beetje moedeloos van ;)

Geen spullen/voorraad? Dan door naar de volgende shop. Jammer voor die doorverkoop shops maar die maken zichzelf kapot.
Ik koop vanzelf in het buitenland als ze het in NL niet hebben.

Haha, ik wil na een jaartje er tussen uit deze zondag weer eens naar RSL gaan. Dus ik wil m'n bb's even aanvullen. Standaard winkels in de buurt zoals Risen en airsoftwinkel hebben geen voorraad .25 in huis.

Kennen jullie het concept webwinkel? ;)

Nee, maar herken het ook wel dat er weinig voorraad gehouden wordt.

• Leuk
Waarderingen: QuickFix
Ik koop vaak mijn spul bij com-bat. Die hebben 8/10 keer mijn benodigdheden op voorraad. Die 20% kan ik opdelen in twee posten; ze kunnen het bestellen en heb het in een week of ik koop het bij een online shop

van alle spullen die ik heb bestelt waren ze niet op vooraad bij com-bat qtac en bunker en nog een aantal kleinere winkels meestal ook niet. ik ga er maar vanuit dat het of moeilijk leeverbaar is of gewoon heel erg in trek is op het moment

maar het blijft erg frustrerent;)

• Leuk
Waarderingen: campesteijn