NL VS DE Zuid63 Landgraaf 13/14 Juli

Za: regen
Zo: zon

Ik heb een ticket voor zaterdag, hoe is de animo bij slecht weer?
Zijn ze daar bang dat ze smelten of gaat dat gewoon lekker door in de modder?

Ik kom in ieder geval sowieso.

Als het bij buien blijft en niet "full on" regen dan vind ik het niet eens zo erg.

Daarbij, als er minder man zijn word het ook wat intiemer, wat ook goed is voor het spelverloop.

Ik ben er sowieso bij zaterdag en zondag. Misschien dat ik niet ga slapen in een tent maar ergens anders.
Maar je smelt niet van een beetje regen

Is dit dan een van de weinig velden in Nederland waar men nog kan skirmen zonder last te hebben van de eikenprocessierups?

Afgelopen zondag bij veluwe airsoft ook helemaal geen last gehad.

Het weer ziet er goed uit voor aankomende zondag, ik ben heel erg benieuwd! Zie een aantal van jullie hopelijk zondag! Ik doe mijn naam eer aan, als je een lange gast ziet ben ik dat waarschijnlijk xD

Ik ben ook best lang, 1.96
En loop waarschijnlijk rond in multicam tropic met een hk416d

Hoe het er nu voor staat volgens buienradar
Een regenbui rond 10:00 en om 17:00 begint het met regenen.
Om 10uur 1,5mm dus valt reuze mee.

• Leuk
Waarderingen: Dodgy
Zaterdag geweest. Mooi weer met de uitzondering van 1 flinke bui.

Leuk veld, leuke organisatie, wel wat traag met de dag aan de dag houden.
Maar heb me er goed vermaakt. Wel kon ik alles schoonmaken na een dag in de kolenbergen te hebben geklommen.

@Holierhoek gezien en mee gespeeld. Was gezellig!
@Thomaskrop jammer genoegd weer gemist (op Bunkerhill ook al).

Zal er niet zo maar voor een skirm naar toe rijden vanwege de reistijd, maar zeker leuk voor een herhaling als er iets is. Zeker met de mogelijkheid tot overnachten. "Huisteams" waren ook toffe gasten die graag dingen uitlegde en aanwezen.

Ben gister geweest en de skirm is mij, en de rest van de groep, zeer goed bevallen! Het veld is uitdagend en afwisselend wat ik erg tof vind. Door de aansturing in squads was er ook ruim voldoende actie gedurende de hele dag dus dit was erg goed gedaan. Er was ook veel dynamiek in de game en het liep allemaal lekker goed door zonder dat er "chokepoints" ontstonden voor mijn gevoel. Inderdaad ook veel leuke mensen ontmoet en meegespeeld.

Wij zullen hier nog wel een aantal keer komen, tis wel ver reizen voor ons maar je moet er wat voor over hebben

Zo wat was me dit een weekend

Vrijdagavond aangekomen op Zuid63 om elf uur en mn tentje in de donkerte van de avond opgezet.
Schots en niet super strak maar je kon er droog in liggen.
Samen met de rest die er waren rond de vuurton gaan zitten en super gezellig gepraat.

Zaterdagochtend altijd een moeilijk begin om op te staan. Gear aangetrokken en op naar de chrono.
Super lekker gespeeld, door de nieuwe speelstijl bij Zuid63 ging je steeds terug naar je 'basecamp' en bleef je niet hangen bij een punt en kon je het gevecht steeds op verschillende punten houden.
Tot tweemaal toe (1x na de pauze en 1x tijdens einde) volledig zeiknat geregent maar echt heel leuk gehad.

Toen ging de bbq aan en lekker kunnen eten en gezellig hebben.
Tot (iets te) laat bij de vuurton gezeten. Wilde mn zaklamp halen uit de tent maar mn luchtmatje lag zo lekker dat ik hierop in slaap ben gevallen.

Zondag met een beetje spierpijn wakker geworden maar ook deze dag was om naar huis te schrijven.
Heerlijk gespeeld en weinig tot geen last gehad van unfair spelende mensen.

Dit weekend vond ik met een woord te omschrijven: Geweldig!
De combinatie tussen veld, orga en airsofters was echt super.
Als is het anderhalf uur rijden ga ik hier sowieso vaker naar toe.

Jep het was een zeer geslaagde dag!
Alles is eigenlijk al hierboven genoemd ;)

Dit was ook mijn eerste tacsim/comsim (wat het ook mag zijn).
Het werken in squads was dan ook zeer vernieuwend.

@Dodgy, Alpha squad ftw! De stoorzender van de dag ;)

Allen bedankt!

• Leuk
Waarderingen: Dodgy