Nog een aanmelding na de introdag

VoloTactus

New Member
27 jun 2014
2
0
Trophies
1
Afgelopen zaterdag voor de 2e keer meegedaan met de introdag bij Balls and Arrows. Nu is het ook zeker dat ik wil gaan beginnen aan deze sport.

Even een kleine introductie van mezelf:

Mijn naam is Koen (hier VoloTactus) ben 25 jaar oud en woon in het zuiden van Nederland. Klein dorpje net onder Eindhoven. Studeer Technische Natuurkunde aan de Fontys (laatste jaar). In mijn vrije tijd veel bezig met computers/electronica en tafeltennissen. Maar vindt het tijd worden voor een nieuwe hobby. En na afgelopen zaterdag ben ik er toch zeker van dat dit Airsoft wordt.


Mijn NABV-pas heb ik al binnen en ben al gaan shoppen voor een GBB-pistol (om thuis wat te schieten). Nu alleen nog een goede AEG als main.

Heb al wat rondgekeken bij Airsoft4u in Helmond (lekker dichtbij) en heb daar een kortingsbon van van 10% dus wil mijn AEG dan ook daar kopen. Heb momenteel mijn oog laten vallen op 2 modellen van Bolt (ja vanwege de recoil):

- B4 SOPMOD

- BR47 KeyMod QDC


Ben er alleen nog niet uit welke het wordt. Vindt vooral de BR47 er gaaf uitzien met de AK-style magazijnen. Maar deze is weer net wat groter en wil waarschijnlijk ook CQB gaan spelen. Dus weet nog niet of dat wel handig is.


Als jullie nog tips hebben voor het een of ander hoor ik deze maar al te graag.
 
Welkom VoloTactus op dit forum!


Denk dat je de juiste keuze hebt gemaakt om aan airsoft te beginnen. Het is pas sinds 2013


legaal in nederland dus het word alleen maar beter en groter in nederland. Veel airsoft plezier toegewenst.
 
Welkom VoloTactus, leuk dat er steeds meer mensen uit de buurt van Eindhoven komen. ( zelf kom ik uit Veldhoven) Hoop dat je hebt genoten op de introdag en dat deze mooie sport voor jouw ook een verslaving wordt net als voor vele andere hier :). Hoop je binnen kort een keer tezien op een Skirm.


 


mvg Arjan
 
Kijk aan! Leuk om te horen dat het weer is bevallen! 


BR47 KeyMod QDC ziet er zeker vet uit! Voor CQB zou je dan altijd nog een ander model kunnen halen dat ook AK magazijnen slikt. Tenzij je je "primary" helemaal wilt gaan upgraden en goed maken, dan wil je liever een modelletje dat je altijd kunt gebruiken. 
 
Welkom @VoloTactus, 


Allereerst leuk dat je je wil richten op deze prachtige sport.


Ik kom zelf uit Uden, moet je wel bekend klinken neem ik aan :p


Wellicht, aangezien we enigzins dicht bij elkaar wonen, kunnen we in de toekomst carpoolen.


In ieder geval veel plezier met deze leuke en verslavende sport.


 
 
De replica is binnen! Het is de Bolt B4 SopMod geworden.

Ook meteen een reddot erbij, een Eotech 552 (replica uiteraard). Lipo's zijn onderweg, maar had nog een 7.4V liggen om even te testen en moet zeggen dat de recoil zeker gaaf is. Nu nog shoppen voor kleding en vest/belt & pouches.


Hopelijk kom ik hier snel uit, maar wat is er toch veel keus. Iemand nog tips?
 
Enige tip die ik kan geven, op het moment dat je bijna de bestel button klikt, toch nog een keer hetzelfde item elders zoeken / vergelijken. Het is mij al een paar keer gebeurt dat ik teveel betaald heb voor een merk / model gebonden artikel. Terwijl je net denkt een wereld deal te maken !!!
Zo vind ik in Polen Taiwan gun heel scherp met hun kleding en accessoires maar met hun replica's zijn bedrijven in Frankrijk vaak scherper. Het verschilt heel sterk per item. En dan ook nog aanbiedingen van replica's die veel schelen. Heb een keer een sniper van Mossberg gekocht voor 59,00 terwijl deze overal 149,00 was !!!
 
Kom uit Bergeijk.

Ondertussen al weer wat spullen aangeschaft.


full.jpg



- Bolt B4 SopMod (Pistolgrip Tan gespoten) met Eotech 552 Replica (Tan gespoten) & Silencer (Tan gespoten)

- Walther P99 DAO

- Mechanix handschoenen

- Swisseye Lancer

- 2x 1200mA LiPo


full.jpg



- Invader Gear DACC OD (was al gedeeltelijk gespoten door de eigennaar van BBBaas voor een ander klant, maar die zag van de koop af en pas op deze manier ook goed bij mijn Dutch DPM broek en jas)

- 101inc Tripple Stacker M4 Pouche OD met 6x MidCaps

- Invader Gear XPD Kniebeschermers OD

- Dump pouch OD

- Elitefoce Killrag


Er moeten nog wat verschillende pouches bij natuurlijk en de belangrijke Camelbag. Dus die worden binnenkort nog zeker aangeschaft!
 
Je Tan lijkt meer gebroken wit op de foto dan echt tan. Maar dat vind ik eigenlijk wel wat hebben.
 
Ja klopt. Is wat aan de lichte kant. Maar dat zal wel veranderen na een dagje spelen. En als het niet bevalt kan ik het er zo weer afhalen, is nl. Plastidip.
 
Welkom op de Forums VoloTactus.


 


Ik woon Zelf in haps


(als dat niet bekend is, ik heb 15 minuten op de fiets naar cuijk en dan 15 minuten met de trein naar Nijmegen)
 
Toffe set! En grappig om het vest zelf te (laten) voorzien van cammo! Nog nooit gezien. Replica's wel maar vesten... hmmmm! 


 
 
Toffe set! En grappig om het vest zelf te (laten) voorzien van cammo! Nog nooit gezien. Replica's wel maar vesten... hmmmm! 


 

nu je het zegt, het valt me nu pas op dat het Zelf gespoten is