Hai
ik dacht spontaan laat ik hier maar eens gaan kijken dus een account aangemaakt n.a.v. komende testskirm
ik ben Michell (mish)
bijna 29
doe nu een jaar aan airsoft (wat begon als eens uitproberen werd al snel hobby.. en tis nu voor mij een dag sport + gezelligheid + awesomeness)
woon in Arnhemeuhm...
heb een g36kv en een M4-nogwattes cqb
aan het sparen voor een pistol en een backup backup el cheapo replica
maar iets te veel wezen airsoften dus dat spaargeld voor replica is bijna nul...
tis te leuk om niet te doen
afgelopen jaar 22 x geweest...
in NL sowieso Hulshorst, Daarle, Gasselte, Deventer, Arnhem, Wedde, Nieuw Loosdrecht (deze week Den-Haag op t lijstje er bij)
BE: Koningshooikt (Fort Knox)
en wil nog veel meer plaatsen eens meemaken dus lijst is oneindig.
verder geen hobbies
ik ben trouwens pro carpoolen dus mocht je langs Arnhen komen of andersom... let me know, data gooi ik meestal op mn facebook wall
ik dacht spontaan laat ik hier maar eens gaan kijken dus een account aangemaakt n.a.v. komende testskirm
ik ben Michell (mish)
bijna 29
doe nu een jaar aan airsoft (wat begon als eens uitproberen werd al snel hobby.. en tis nu voor mij een dag sport + gezelligheid + awesomeness)
woon in Arnhemeuhm...
heb een g36kv en een M4-nogwattes cqb
aan het sparen voor een pistol en een backup backup el cheapo replica
maar iets te veel wezen airsoften dus dat spaargeld voor replica is bijna nul...
tis te leuk om niet te doen
afgelopen jaar 22 x geweest...
in NL sowieso Hulshorst, Daarle, Gasselte, Deventer, Arnhem, Wedde, Nieuw Loosdrecht (deze week Den-Haag op t lijstje er bij)
BE: Koningshooikt (Fort Knox)
en wil nog veel meer plaatsen eens meemaken dus lijst is oneindig.
verder geen hobbies
ik ben trouwens pro carpoolen dus mocht je langs Arnhen komen of andersom... let me know, data gooi ik meestal op mn facebook wall