Nog een nieuwe airsofter!

Malarkey

Member
14 apr 2015
9
0
Trophies
3
Hallo iedereen,


Mijn naam is Marwin Sterkenburg ( Malarkey ) kom uit Nunspeet en ben (bijna) 24 jaar oud. Aankomende vrijdag! :) Werkzaam in een familie bedrijf wat zich richt op loodgieters / installatiewerk. Qua hobby's heb ik schietsport altijd leuk gevonden, heb ook een luchtbuks thuis staan en pijl en boog. Ook ben ik een gamer, iets minder fanatiek dan vroeger in verband met veel en zwaar werk, ook mountainbike ik (Mooi weer fietser) en doe aan fitness. 


Na heel veel filmpjes van airsoft en lezen en bekijken wat de mogelijkheden zijn heb ik er nu toch wel gigantisch veel zin in, hiernaast zal mijn broertje ook aan airsoft beginnen wanneer hij 18 word augustus dit jaar.


Ondertussen ben ik mijn volledige gearset aan het verzamelen bij verschillende webshops en wacht ik totdat mijn VOG binnen komt zodat ik zsm mijn NABV pasje binnen heb om ook mijn replica te bestellen, en heb er ook al 1 op het oog,


namelijk:


 
400x245_product_media_SET0070_1.JPG



 


Mijn eerste skirm zal waarschijnlijk bij Veluwe Airsoft zijn omdat het gigantisch dicht bij mijn huis is, zo'n 2 a 3 minuten met de auto. Maar eerst zorgen dat alles compleet is qua gear and Replica met extra toebehoren zodat ik gelijk goed van start kan gaan!


Mochten er vragen zijn dan kunnen die altijd gesteld worden!


Groeten,


Marwin Sterkenburg
 
Ha Marwin, Welkom op dit zeer leuke forum,


leuke AA heb je op het oog, doet me denken aan de mijne (ICS m4) met acog en bipod.


Leuke replica's voor beginners, Ikzelf ben nu op zoek naar een Thompson replica en een bijpassend wwII 2nd reangers uniform om het plaatje compleet te maken. 


wellicht tot ooit op het veld, veel plezier en succes.


gr paul
 
Welkom Marwin.


Mooie M16 heb je op het oog.


Die kan je in een (veel) later stadium eventueel ombouwen tot DMR.


Veluwe Airsoft is een heel leuk en afwisselend terrein met jonge maar gedreven bedrijfsleiding waar wij graag komen.


Geweldig dat jij er nagenoeg naast woont.


Je zal je samen met je broer daar goed gaan vermaken durf ik wel te voorspellen.
 
Welkom :)


Mooie replica inderdaad! Ook in deze kleurstelling? vind die zandwapens soms zo plastic maar dat is uiteraard smaak! 


Groet,


Strelok.
 
Welkom Marwin,


Veluwe airsoft is zeker een van mijn favoriete velden, maar dat komt waarschijnlijk dat het ook voor mij het dichtstbijzijnde veld is. Helaas alleen al bijna een jaar niet geweest, maar binnenkort komt die vast wel weer een keer aan de beurt.


M16's zijn zeker mooie replica's. Niet erg uniek, maar wel rete veel leuke mods voor te krijgen :D
 
Hij komt inderdaad zoals je hem ziet op het plaatje binnen, daarnaast bestel ik er ook nog een 3 point gun sling bij. Op de 1 of andere manier ben ik helemaal weg van M16's.


Wat raden jullie trouwens aan, hem terug te laten zetten naar 350 fps, of is het beter om hem op 340 fps te laten zetten zodat je zeker weet dat je daar geen gezeur mee krijgt net voordat je gaat skirmen?
 
Hij komt inderdaad zoals je hem ziet op het plaatje binnen, daarnaast bestel ik er ook nog een 3 point gun sling bij. Op de 1 of andere manier ben ik helemaal weg van M16's.


Wat raden jullie trouwens aan, hem terug te laten zetten naar 350 fps, of is het beter om hem op 340 fps te laten zetten zodat je zeker weet dat je daar geen gezeur mee krijgt net voordat je gaat skirmen?

Uuh, de meeste winkels bieden een downgrade aan. En dat werkt als volgt: 


  • Je geeft dan een max FPS aan
  • ze knallen er een veer in, waarvan hun denken dat hij onder het opgegeven limiet ligt.
  • Ze checken de FPS..   is de FPS <    limiet.... JA?   OK klaar.   Niet?  dan proberen we het nogmaals.

Mocht jij 360 FPS opgeven en de replica schiet na het verwissellen van de veer, bijvoorbeeld 310 FPS. Dan zitte hun onder het limiet en is voor hun de klus klaar.  Het zal wel meevallen hoor. Die gasten doen het zovaak, dat ze wel redelijk inzicht zullen hebbe. Maar hun gaan niet 5 keer een veer verwisselen om zo dicht bij mogelijk bij het limiet te   komen( zeker niet bij een gratis upgrade van taiwangun of gunfire).  
 
<blockquote>
Hij komt inderdaad zoals je hem ziet op het plaatje binnen, daarnaast bestel ik er ook nog een 3 point gun sling bij. Op de 1 of andere manier ben ik helemaal weg van M16's.


Wat raden jullie trouwens aan, hem terug te laten zetten naar 350 fps, of is het beter om hem op 340 fps te laten zetten zodat je zeker weet dat je daar geen gezeur mee krijgt net voordat je gaat skirmen?

Uuh, de meeste winkels bieden een downgrade aan. En dat werkt als volgt: 


  • Je geeft dan een max FPS aan
  • ze knallen er een veer in, waarvan hun denken dat hij onder het opgegeven limiet ligt.
  • Ze checken de FPS..   is de FPS <    limiet.... JA?   OK klaar.   Niet?  dan proberen we het nogmaals.

Mocht jij 360 FPS opgeven en de replica schiet na het verwissellen van de veer, bijvoorbeeld 310 FPS. Dan zitte hun onder het limiet en is voor hun de klus klaar.  Het zal wel meevallen hoor. Die gasten doen het zovaak, dat ze wel redelijk inzicht zullen hebbe. Maar hun gaan niet 5 keer een veer verwisselen om zo dicht bij mogelijk bij het limiet te   komen( zeker niet bij een gratis upgrade van taiwangun of gunfire).  

</blockquote>

Goed om te weten, thnx! Nou hopen dat ze het ook daadwerkelijk doen ^^ las ergens op dit forum ook dat ze het bij iemand een keer vergeten zijn te doen. Daar wil je niet je eerste skirm achter komen dat je replica met teveel fps schiet ^^ 
 
Welkom en wat een top replica qua model heb je op het oog! <3 <3 Heb zelf ook een M16 met ACOG en bipod, iets mooiers bestaat er bijna niet ;) 


Veluwe is een heel compact veld dat vroeger niet echt mijn voorkeur had. Maar er is inmiddels een hoop gebeurd dus zou ik er eigenlijk nog een keer moeten gaan kijken. Kan ineens heel anders spelen natuurlijk! 


FPS ben ik idd ook voor om wat veiliger te gaan zitten. Kan zoveel verschillen per FPS meter... Als je dan op je eigen meter 355 FPS haalt kan het zo maar zijn dat je bij de organisatie 370 haalt en dan mag je niet mee doen. 
 
Daar wil je niet je eerste skirm achter komen dat je replica met teveel fps schiet ^^ 

Afhankelijk van waar je besteld, krijg je bij de poolse leveranciers vaak een lijstje met 10 test schoten met FPS er bij.


Anders misschien vragen of je in de pauze langs kan gaan bij Veluwe Airsoft om even te checken.  En eventueel heb ik wel een chrono in Kampen liggen ;)
 
Welkom en wat een top replica qua model heb je op het oog! <3 <3 Heb zelf ook een M16 met ACOG en bipod, iets mooiers bestaat er bijna niet ;) 


Veluwe is een heel compact veld dat vroeger niet echt mijn voorkeur had. Maar er is inmiddels een hoop gebeurd dus zou ik er eigenlijk nog een keer moeten gaan kijken. Kan ineens heel anders spelen natuurlijk! 


FPS ben ik idd ook voor om wat veiliger te gaan zitten. Kan zoveel verschillen per FPS meter... Als je dan op je eigen meter 355 FPS haalt kan het zo maar zijn dat je bij de organisatie 370 haalt en dan mag je niet mee doen. 

Hoeveel fps raad je aan om door te geven aan taiwangun in dit geval waarop ze hem afstellen? 
 
Ik zou gewoon 360 FPS opgeven.  Zoals ik al aangaf gaan ze er waarschijnlijk wel een 10 tot 20 FPS onder zitten omdat ze de veer sterkte moeten gokken, en die gasten gaan niet het risico lopen om hem twee keer uitelkaar te moeten halen, dus vermoedelijk schiet hij dan ergens tussen de 330 FPS en 355 FPS. 


Schiet hij wel strak 360 FPS, dan hebben we nog wel een truukje om hem iets lager te krijgen, zonder het systeem te openen (met gespannen veer weg leggen).
 
Malarkey, leuk om te lezen dat je met airsoften gaat beginnen.


Toevallig heeft Veluwe Airsoft diverse huisteams, waarvan de teamleden uit de directe regio komen, wellicht is dat ook wat voor jou en je broertje!


Wij hebben momenteel al veel ACN leden een tijdje niet meer gezien, maar met alle feedback van het afgelopen jaar is zeker wat gedaan :) 
 
We komen binnenkort weer een keer langs Patrick :)   Momenteel hebben we een bomvolle ACN agenda, maar ik verwacht dat ik volgende maand of die er op wel een keer met men broer(s)  langs kom. En wie weet nog wat ACN-leden :)
 
Malarkey, leuk om te lezen dat je met airsoften gaat beginnen.


Toevallig heeft Veluwe Airsoft diverse huisteams, waarvan de teamleden uit de directe regio komen, wellicht is dat ook wat voor jou en je broertje!


Wij hebben momenteel al veel ACN leden een tijdje niet meer gezien, maar met alle feedback van het afgelopen jaar is zeker wat gedaan :) 


 

Naarmate ik begin en vaker kom bij veluwe airsoft zal ik de huisteams wel leren kennen! gaat helemaal goed komen :) 
 
Jullie zijn welkom! Het terrein is weer lekker groen en de laatste bunkers worden gebouwd! 


In mei lanceren we weer nieuwe spelmissies :)


 
 
Top! Zodra ik alles binnen heb zie je me verschijnen. M'n broertje moet nog even wachten aangezien die nog 18 moet worden 4 augustus.


Ik kijk er naar uit :)
 
Klinkt heel erg goed Patrick. En we weten dat jij en je team jullie stinkende best doen om er een gave dag van te maken dus we zijn heel erg benieuwd welke ideeën en aanpassingen jullie gedaan hebben.
 
Ja, ik ben wel te vinden voor een dagje veluwe airsoft in mei of juni..
 
hoi mijn naam is theo cozijnsen 


aankomende zondag ga ik voor het eerst naar balls and arrows


hebt zelf een b4 sopmod en een glock 17 


dit is ook de eerste keer dat ik ze ga gebruiken maar weet zeker dat het een top dat word