Nog een verslaafde...

Tactical Bear

Well-Known Member
24 apr 2017
482
575
Trophies
26
Laat ik me ook maar eens voorstellen, want Airsoft wereld heeft er nog een verslaafde erbij!
Mijn naam is Jeroen, 28 jaar en kom uit Utrecht. Heb altijd al militaire shooters gespeeld online zoals Arma3, Squad, Insurgency en Operation Flashpoint en heb altijd al bij de Korps Mariniers willen gaan. Helaas is die droom nooit uit kunnen komen door m'n suikerziekte.

Ik heb al jaren de intentie gehad om een te gaan airsoften (zelfs nog voor het legaal werd) en twee weekenden geleden was het dan zover! We zijn in Daarle, bij Bunker Hill, een skirm gaan doen met een aantal bekenden die al langer meededen. Een huurkitje gehaald daar en met veel anticipatie begonnen aan het spel. Al gauw werd mij duidelijk dat dit echt wat voor mij was en was gelijk verslaafd! En als je dan 70 vs 70 speelt en goede begeleiding krijgt van een groepje Belgen die al jaren ervaring hebben heb je het natuurlijk goed voor elkaar en ga je er met veel plezier in. Zelf had ik voor de Skirm al het e.e.a. aangeschaft zoals een bril, handschoenen en een shirt, de rest had ik nog niet.

De zondag na de skirm, terwijl ik volledig gebroken op de bank lag, besloten om hier echt mee door te gaan en het lidmaatschap aangevraagd bij de NABV. Daarna ging het snel op m'n bankrekening, er kwamen schoenen, een broek, nieuwe pet en een comms setje met headset. Toen kwam ik toevallig een prijsvraag tegen van de Power Unlimited waar ik meteen aan meedeed, het zou een Sniper missie zijn tegen 3 andere gamesites. Wonderbaarlijk werd ik als winnaar gekozen en heb afgelopen zaterdag even mogen spelen met een sniper (volgens mij een L96) maar kwam al gauw tot de conclusie dat dat niet wat voor mij was.

Nu heb ik sinds gisteren m'n eerste gun gekocht en wacht op het lidmaatschap tot hij verzonden kan worden! Het enige wat mij nog resteert is een vest en een helm! Zijn er nog mensen die goede, lichtgewicht vesten kunnen aanraden voor een Designated Marksman? Het wapen wat ik heb is de Knight's Armaments SR-25 by Ares.

Dus bij deze, HOI!

Hieronder nog wat foto's van afgelopen weekenden.
17883101_402889453417785_1805180703038504960_n.jpg

18160326_1355110214573165_4515715566903754752_n.jpg
18162024_229922057490351_2946386975675908096_n.jpg

bzZs00y.jpg

ares-knight-s-armament-licensed-m110k-sass-sr-25-aeg-in-black.jpg
 
  • Leuk
Waarderingen: Jelle
Tactical Beard!

Welkom Jeroen! Leuk om te zien dat je nu al hooked bent. Zo gaat het bij de meeste mensen :p:D.
W@pen noemen wij trouwens Replica of Apparaat, of verwarring te voorkomen.

Veel plezier op het veld!
 
Welkom op het forum! Ik ken het gevoel, was ook voor m'n 1e skirm al hooked :p

Coole operator beard trouwens ^^ En wie weet tot op het veld!
 
W@pen noemen wij trouwens Replica of Apparaat, of verwarring te voorkomen.

Check, goed om te weten.. ik hoor het vaker maar het moet er even in sluipen ;)
Inderdaad misschien tot op het veld! Tot op heden heb ik niet echt een vast groepje waar ik mee kan/wil spelen dus dat word ook een puntje op de lijst.
 
Er gaat vaak wel een groepje vanaf hier naar een locatie... je kunt dan altijd aansluiten.
Hou gewoon even het Skirm-deel in de gaten, dan weet je wanneer wie gaat ;)
 
Welkom op het Forum, en hier ook een airsoftjunkie. Net mijn 2de Skirm achter de rug, en het smaakt naar meer!
 
Er gaat vaak wel een groepje vanaf hier naar een locatie... je kunt dan altijd aansluiten.
Hou gewoon even het Skirm-deel in de gaten, dan weet je wanneer wie gaat ;)

Will do! Nu nog even een goed vest zien te vinden :)
 
Welkom! schijnt dat er zelfs Tactical Beard patches zijn :cool: Je zit trouwens mooi centraal mbt de skirm locaties.
 
Awesome! Gelijk een mooie eerste ervaring zo te zien! Welkom op het forum!
 
Welkom Jeroen.
Ik geen baard voor mij.
Ik draag vaak een bivakmuts of baclava en dan zoveel haar op mijn gezicht....!
Dat gaat niet prettig zijn op warme dagen.o_O
Veel plezier toegewenst met deze sport en hobby.;)
 
@Vladimir: plakt dat niet heel erg, dat zoete gebak op je gezicht? :D Neem aan dat je een balaclava bedoelt? :p
Sorry, maar dat is er een die ik vaak voorbij zie komen en meestal kan ik het niet laten (nu ook niet dus ;))