Nog niet zo`n wijze uit het oosten

Unicorn71

Well-Known Member
29 dec 2015
91
37
Trophies
4
Hallo allemaal,

Onder het motto stel je voor voila........weer een tukker erbij.

VOG is onderweg en kan niet wachten tot ik mijn eerste replica kan aanschaffen. In tegensteling tot velen hier ben ik wat gevorderd in leeftijd 44 ;)

Mijn eerste doel is kijken of ik wat ervaring op kan doen met IAPS, heb daarvoor een TM hi-capa 5.1 op het oog, mee mogen oefenen bij Bunker501 en ben er weg van.

Als dit bevalt ,en zowel geldbuidel als conditie kunnen het aan, ben ik erg nieuwsgierig om een keer het veld in te gaan.

Welke replika daarvoor geschikt is hoop ik in de nabije toekomst te ontdekken. Uiteraard is daarbij het advies van de praktijkdeskundigen hier van harte welkom.

Nu maar "op wacht" staan bij de brievenbus..........

Dat mijn BB`s jullie straks om de oren mogen vliegen ;)

Wim

Leuke introductie Wim.

Welkom op het forum.

Ik heb al oudere mensen op het veld gezien ( Frank Peter :p)oops , dus maak je niet druk. Je bent zo oud als je je voelt.

En zoals je ongetwijfeld gemerkt hebt: airsoft is een duure hobby ;-)
TM is leuk spul. Goeie keuze.

Voor vragen, schreeuwt u maar raak.

Greetings

Hoi Wim

Goede keuze om voor de TM High-Capa 5.1 te gaan. Zeker als je IAPS wilt gaan doen. Geen ander pistool is zo te customizen/upgraden als dat ding. En presteert ook vrijwel het beste.

Dank allen,

VOG is net op de post dus het feest kan hopelijk snel beginnen. Dat van dat upgraden had je niet moeten zeggen Oddball, nu zit ik weer uren op het internet te zoeken naar onderdelen :)

Welkom op het forum!
Ik heb één keer IAPS gedaan en dat was best spannend. Heel anders dan skirmen natuurlijk, maar lang niet verkeerd!

Yesssss pas binnen en ooooooooo wat moet ik me nu inhouden hahahaha.
komende week maar eerst mijn Tokyo Marui Hi-Capa 5.1 aanschaffen :D