Noob needing help ^^

TheKiiwii

Member
20 jun 2019
22
1
Trophies
3
Hello iedereen,

Ik ben nieuw in deze hobby en ik ben op zoek om mijn eigen materiaal te kopen.
Helaas ken ik er zo goed als niets van. Ik heb wel mijn opleiding gedaan als "Eclaireur" int leger, maar van airsoft ken ik niets.

Ik zou zeer graag dus een sniper vinden samen met een handgun, om dit op een toffe manier te kunnen spelen, maar toch met wapens die ik graag heb.

Kan iemand me helpen? (ik wil er best wat geld in steken zodat ik niet te snel een "beginner's"-wapen beu word en meteen er een ander toch ga moeten komen..)

Ik weet niet als ik meteen in de juist topic ben om dit te plaatsen.. maar dit zijn de snipers en handguns dat ik kan vinden rond mij op 2dehands.be (ben van België). Kunnen jullie me zeggen welke de betere zou zijn voor prijs/kwaliteit? Of als het prijsverschil met een nieuwe te klein is.. en het beter zou zijn om een nieuwe te kopen??

Alvast bedankt!

Groetjes,
Timo

Snipers:
https://www.2dehands.be/a/verzamele...285449651fa109c354bbabe740c1b&previousPage=lr

https://www.2dehands.be/a/hobby-en-...285449651fa109c354bbabe740c1b&previousPage=lr

https://www.2dehands.be/a/hobby-en-...285449651fa109c354bbabe740c1b&previousPage=lr

https://www.2dehands.be/a/hobby-en-...ed2a557deff636f4f8b9c5b7a618&previousPage=VIP

https://www.2dehands.be/a/sport-en-...285449651fa109c354bbabe740c1b&previousPage=lr

Handguns:
https://www.2dehands.be/a/sport-en-...285449651fa109c354bbabe740c1b&previousPage=lr

https://www.2dehands.be/a/diversen/...285449651fa109c354bbabe740c1b&previousPage=lr

Hallo Timo, welkom op het forum!

Ik zie tussen al die advertenties niks spannends staan dat je wilt hebben, sorry. Allemaal goedkope replica's die te duur worden aangeboden. Helaas woon je in België dus ben je in dat opzicht een beetje beperkt door het replica verzendingsverbod, maar je kan echt beter dan die replica's.