Nuprol Glock (Raven)

Soilz

Active Member
7 dec 2017
32
8
Trophies
4
Beste luitjes,

Gisteravond was ik bij Bunker 501 om te spieken naar Glocks en zij vertelde mij dat ze net de Glocks van Nuprol (de Raven EU Series) binnen gekregen hadden. Ik had al heel wat onderzoek gedaan naar Glocks maar had nog geen Glocks van Nuprol gezien. Zij zeiden dat hij erg te vergelijken is met die van WE en "dus heel betrouwbaar" zou een verkoop praatje kunnen zijn natuurlijk, vandaar dat ik even bij de airsoft kenners (jullie!) vraag.

Dus.. Heeft iemand ervaring met deze Glocks en kan mij er meer over vertellen? De prijs is namelijk erg aantrekkelijk (€110 had hij gezegd vgm.)

Alvast bedankt!

Thobias

Laatst bewerkt:
ik heb zelf ook een WE glock besteld, ik durf alleen niet te zeggen hoe de NUPROL glock zal zijn. Je kan t ook safe spelen en gewoon een WE glock halen :)

• Leuk
Waarderingen: Soilz
We glocks zijn like 80-90 euro bij de juiste winkel en dan loop je ten minste met eentje rond die geen rare fancy slides hebben. Iig ik vind de realistische look leuker dan al het aftermarket spul.

• Leuk
Waarderingen: Pietjepuk123
We glocks zijn like 80-90 euro bij de juiste winkel en dan loop je ten minste met eentje rond die geen rare fancy slides hebben. Iig ik vind de realistische look leuker dan al het aftermarket spul.
Bij welke winkel kan je hem kopen voor 80-90 euro?

• Leuk
Waarderingen: theaxewars