Nyrem

Nyrem

New Member
17 jan 2018
3
1
Trophies
2
Hallo,

Mijn gewoonlijke gamer naam is Nyrem, dus bij deze ook hier zo haha! Ben een m van 35 uit Amsterdam, werk als muzikant en muziek leraar, en dat dan weer in Rotterdam!.
In mijn vrije tijd hou ik van gamen, auto en motor rijden en.. nog meer muziek maken haha.
Kwam heel toevallig via doorklikken een week of twee geleden een video van Silo tegen en ontdekte airsoft via youtube, raakte meteen geïnteresseerd en ben sindsdien alles aan het onderzoeken

Heb nu al zin om heel erg veel geld er tegenaan te smijten, maar daar probeer ik nog even mee te wachten Ik probeer geduldig te zijn en eerst eens als introducé mee te gaan om te kijken of ik dit goed kan leren.
Als muzikant heb ik het niet enorm breed, dus budget is een dingetje , ben veel aan het zoeken naar 'goedkope' replica tips en manieren om spul te upgraden.
Wat ik tot nu toe bedacht heb is dat ik graag verschillende rollen wil kunnen spelen. In games neem ik vaak support rollen aan; alles voor het team en het objective. Kortom, snipen lijkt me fantastisch haha, maar ik sterf graag om te zorgen dat er gewonnen wordt of de betere speler blijft leven.

Nou, dit lijkt me voorlopig wel genoeg. Ik hoor het graag als er een noobie dag is! Ondertussen blijf ik lekker doorlezen, bestuderen en leren

• Leuk
Waarderingen: Jan
Welkom op het forum, let erop dat snipen door youtube een aardig roze kleurig beeld krijgt en door knippen en plakken lijkt of je constant actie hebt en elk schot raak is. Meeste mensen wordt aangeraden om eerst als gewone assault te beginnen, maar als je het echt zeker weet dan houden we je niet tegen. Sniper is ook een aardig duurdere investering initieel dan een simpele AR.

Ja, was meer een grapje hoor! Ik snap de realiteit wat dat betreft inmiddels wel al haha

Hey Nyrem, ik heb wat suggesties voor budget replicas in de beginnerhandleiding staan onderaan mijn bericht. Je zou gemakkelijk voor 300 euro op het veld moeten staan, met alles wat je echt nodig hebt.

• Leuk
Waarderingen: Nyrem
Welkom op het forum. Vragen kan nooit kwaad! Genoeg mensen hier die met liefde antwoord willen geven en helpen zoeken ;) Wellicht dat je eens bij het "skirms" subforum kan kijken of er binnenkort een evenement is waar meerdere of enkele personen heen gaan. Zijn hier namelijk ook genoeg airsofters die mensen op sleeptouw willen nemen als introducee.

Veel plezier alvast :D

Welkom op het forum. Als je vragen hebt over wat dan ook, hier op het forum kunnen ze die bijna allemaal wel beantwoorden.

Welkom op het forum Neyrem! Ik ben ook een airsoft noob die nog heel veel moet uitzoeken, dus ik begrijp je :D

Welkom Nyrem! Ben zelf iemand die het op een klein budget doet dus als je vragen hebt, altijd welkom! :)
Kan ik ergens naar je muziek luisteren ben wel benieuwd?

Welkom Nyrem! Zelf had ik ook schop in de maag toen ik mijn bank account zag na mijn eerste aankopen :oops:

Welkom Nyrem! Wat speel je als muzikant?

Ik ben vanaf augustus als muzikale leek met een Ukulele begonnen ;)

Ik ben ook vanuit het gamen deze sport begonnen. Het mooie is dat je de verschillende rollen waar jij het over hebt, ook kunt pakken met één replica. Natuurlijk valt het snipen af, maar je kunt de ene keer beslissen in de frontlinies te gaan hangen, de andere keer gaten te vullen die ontstaan en de volgende keer doe je weer iets anders!

Hé Neyrem! Wat een leuke openingspost!

Goed dat je je oriënteert en laat Sniper vooral even vallen de eerste paar maanden; lekker assault gaan. Ontdekken wat mogelijk is, hoe het spel in elkaar zit, en welke mindset 't beste werkt. Vanuit daar ga je vervolgens bepalen welke rol je goed ligt :)

Maffo heeft een prima handleiding met tips en info, dus die zeker ook eens raadplegen.

En wat betreft Skirms; op iedere Skirm is wel een ACN-forumlid dat je maar al te graag op sleeptouw neemt. Houdt 't Skirmtopic goed in de gaten en roep als je iets ziet waar je graag naartoe gaat. Scheelt je vaak ook een huurkit, want velen hebben wel wat reservespul liggen.

Welkome Nyrem als mede Amsterdamer gaan we elkaar wel een keer tegen komen.

Welkom op dit forum, Nyrem. En met al die ervaring en tips van ACN’ers kan je met een redelijk budget opstarten. Let op de valkuil, dit is een hele interessante sport, maar dat kan qua kosten oplopen, dus maak bewuste keuzes. En de fun krijg je er gratis bij.