Office Two in Lochem :)

Dennis

New Member
30 aug 2016
3
0
Trophies
1
September is kortings maand bij Office Two

- Zondag 4 September skirm + BBQ voor maar 30 euro p.p.
- Elke Zaterdag en Zondag open skirm voor maar 17,50 p.p. (entree)
- Team van 5 personen betaal je voor 4 personen entree gelden

Office Two is de grootste en uniekste indoor speelveld van Nederland wat gelegen is in Lochem. Met 2 grote hallen. en een geheel kantoren complex, een eigen winkel van maar liefst 200m2, eigen schietbaan. kantine, wc's en nog veel meer :)

Fotos: https://www.facebook.com/OfficeTwo/
Skirms: http://www.office2.nl/open-events/

Prive skirms zijn ook mogelijk :)

Hi Dennis,

Ik wil hier zeker een keer heen! Dit weekend komt dan net niet uit, maar hij staat boven aan mijn lijstje :)

Zondag aanwezig met twee vrienden.
Hopelijk is mijn shotgun dan ook binnen. :)

Ik had alleen een berichtje via de website gestuurd dat ik mijn reservering van zaterdag naar zondag wil verplaatsen, maar daar nog geen reactie op gehad.

Welkom Dennis,

Aangezien dit je eerste post is op het forum ga ik er vanuit dat je een specifieke connectie hebt met Office Two.
Correct me if I'm wrong...

Zou leuk zijn als je jezelf ook introduceert zodat we weten wie je bent ;)

• Leuk
Waarderingen: Jan en ChaoSState
Zondag aanwezig met twee vrienden.
Hopelijk is mijn shotgun dan ook binnen. :)

Ik had alleen een berichtje via de website gestuurd dat ik mijn reservering van zaterdag naar zondag wil verplaatsen, maar daar nog geen reactie op gehad.

Graag voor Zondag aanmelden, we hebben je uit het systeem gehaald voor Zaterdag

Welkom Dennis,

Aangezien dit je eerste post is op het forum ga ik er vanuit dat je een specifieke connectie hebt met Office Two.
Correct me if I'm wrong...

Zou leuk zijn als je jezelf ook introduceert zodat we weten wie je bent ;)

Helloa, al eerder verteld wie ik ben, maar kom niet op mijn oude account, email ervan is weg.
Ben zelf 1 van de eigenaren van Office Two :) Dus vraag maar raak!

Sorry @Dennis , Ik zag alleen maar "Dennis" met 1 post, en dan vind ik het altijd jammer als men zich niet introduceert. Wist niet dat je al een account had.

Het was of dit op zondag of Gasselte op zaterdag.
We hebben vanwege het mooie weer zaterdag Gasselte gekozen.
Volgende keer weer pistolen only ofzo bij jullie.
Is de vorige keer goed bevallen en ben benieuwd naar de 2de loods.

Helloa, al eerder verteld wie ik ben, maar kom niet op mijn oude account, email ervan is weg.
Ben zelf 1 van de eigenaren van Office Two :) Dus vraag maar raak!
Oh! Ik zag wel een spam melding in ons systeem komen van je milsimsport account. Gek genoeg... Heb t account toen goed gekeurd. Kan nog in ons systeem op zoek en de inlog en ww veranderen zodat je dat account kan gebruiken