Ola!

Yadus

Well-Known Member
25 jun 2017
61
68
Trophies
8
Hoi allen!

Ik ben Michiel Bruggenwirth, 32 jaar uit Enschede, broer van deze gast (@Tactical Bear). Samen met hem ben ik begonnen met Airsoften bij Bunker Hill een half jaar geleden. En ik heb de smaak te pakken dus jullie zullen mij vaker zien bij Skirms.

Onlangst mijn eerste replica gekocht, een G&G Warthhog 13,5". Ik ben hem nu aan het inschieten en heb al gezien waar ik hem kan verbeteren (sterkere veer, nieuwe barrel).

Afgelopen Skrim bij Bunker Hill een aantal mensen van ACN gesproken en hoop jullie vaker te zien.

See you on the battlefield!
 
Heeeey Welkom op dit mooie forum!

Voor vragen kan je altijd bij ons terecht
 
Heej!

Welkom op dit forum!
Veel plezier in deze verslavende (dure) hobby!
 
Welkom! Hoe bevalt de G&G Warthog tot nu toe?

Ik ga zelf voor de G&G CM16 Predator; scheelt niet veel als ik 't zo zie. Daarom erg benieuwd :)
 
Welkom op het forum! Heb je ook zo'n epische baard? ^^
Heel veel plezier in deze gave sport!
 
Welkom! Hoe bevalt de G&G Warthog tot nu toe?

Ik ga zelf voor de G&G CM16 Predator; scheelt niet veel als ik 't zo zie. Daarom erg benieuwd :)

Oe een late reactie maar hierbij alsnog.
Hij schoot stock, 260 FPS wat ik wel wat laag vond. Dit was ook wel te merken aan de range.
Ik heb er nu een M90 veer ingezet maar heb nog niet gefpsed dus kan je nog niet vertellen wat hij nu schiet.

Als ik de replica opnieuw zou halen met de kennis van was ik misschien gegaan voor de 12" ipv van de 13,5", en dan echt gewoon omdat de barrel soms in de weg zit.
 
  • Leuk
Waarderingen: Joris