Olijfboompje - Eerste Skirm gehad!

Olijfboompje

New Member
31 okt 2018
3
4
Trophies
2
Even de tekst van een ander bericht hier gedropt, voor het gemak.

Daniël, 27 jaar, geboren en getogen in Zwijndrecht (Zuid Holland) en tegenwoordig woonachtig in Eindhoven. Afgelopen paar jaar erg zoekende geweest naar een hobby waarin ik mijn energie en interesse kwijt kan.

Terugblikkend op wat ik graag doe; outdoor sports, bijv; skaten, skiën, karten etc.) en gamen (vnl. FPS). Kijkende naar de gemeenschappelijke factoren ben ik tot paintball gekomen en nu inmiddels richting airsoft.

Afgelopen zondag meegeweest met Rudy, waarvoor dank! Mooie introductie op een eerste skirm, CQB indoor bij ATCX in Helenaveen. Erg naar mijn zin gehad en..tja, I'm hooked. Binnenkort weer met Rudy (top ervaring), dus dat gaat verder goedkomen.

Airsoft ervaring
Twee keer inmiddels geweest, Airsoft INC en ATCX. Over twee weken (25 november) ga ik weer! (als het goed is, en anders ga ik alsnog haha!)

Heb je al eigen gear en zo ja, wat?
Ik heb nog geen eigen gear, maar ga beginnen met het vrijmaken van budget nu sinds ik er nu al weer naar uit kijk. NABV lidmaatschap is er nog niet, maar die komt per januari 2019 incl. replica.

Zelf vind ik mid-long range leuk om te spelen (shootouts) dus tips in wat voor replica zou tof zijn. Sniper hoeft van mij niet. Tot nog toe geen voorkeur voor in- of outdoor.

Ik ga beginnen met clothing/ gear en replica schaf ik later aan. Ga nu voor een goede bril en facemask. Kleding volgt daarna! Zit mezelf al te oriënteren @ greatoak & airsoft legends en heb wat appgroepen doorgekregen via vrienden.

Regio's waar ik voornamelijk zal zijn, zijn Zuid Holland, Noord-Brabant, Limburg, Utrecht. De andere regio's zullen eerder uitzondering dan regel zijn. Overigens beschik ik zelf over vervoer etc. dus mocht er animo zijn, vind ik het leuk om ook samen skirms te bezoeken.

Tips- & tricks zijn trouwens meer dan welkom!!

• Leuk
Waarderingen: Basura Nephilim
Welkom op het forum en de wondere wereld van airsoften.

Vooral GreatOak is een hele goede shop ;)

Op een serieuze noot, praat lekker met andere spelers, kijk wat zij hebben en dragen en maak dan een geïnformeerde keuze.

• Leuk
Waarderingen: Olijfboompje en Crix
Welkom op het forum en de wondere wereld van airsoften.

Vooral GreatOak is een hele goede shop ;)

Op een serieuze noot, praat lekker met andere spelers, kijk wat zij hebben en dragen en maak dan een geïnformeerde keuze.
Top, thanks voor de tip man. Will do!

Thanks de rest voor het welkom :-)