Ombouw cyma cm 128

Eddie

Member
23 nov 2019
9
0
Trophies
2
Beste leden,

Is er hier iemand die ooit een cyma cm 128 heeft omgebouwd naar lipo ? Of een andere cyma cm 12x ?
En weet iemand of dit mogelijk / verstandig is zonder mosfet ? Lipo zal een 7.4 volt worden en geen 11.1 volt.
Ik hoor graag van jullie
 
Bij de Glock variant hebben Twinfromhell en ik het werkend gekregen (kan prima zonder mosfet). Maar die heeft na verwachting een stuk meer ruimte dan deze, maar misschien dat het wel kan. Wij hebben AA formaat lipos gebruikt.

Het kan ook op de Novritch manier... Gekruld tweelingsnoer als Lanyard gebruiken en de batterij op je vest / broekzak (lijkt mij niet ideaal met ontploffing gevaar. Geen bangmakerij en de kans is klein. Maar niet op die plek aub :D)
 
  • Leuk
Waarderingen: Eddie
En hoe hebben jullie dat gedaan, bestaande contact punten vanuit daar verder gegaan ? Of nieuwe kabels met connector geplaatst ?
 
Pff, lang geleden. Maar volgens mij deans of Xt60 connectoren er in gewroed.

Er zijn ook volgens mij ook small deans of Xt60 (xt30) @Toothpick? Dikke kans dat deze beter passen.
 
  • Leuk
Waarderingen: Eddie
Wij hebben de originele contacten los gehaald, verlegt en verlengt met draad en XT60 aan gedaan maakt.
Maar vanwege de ruimte zal een kleinere variant inderdaad beter zijn.
XT30 of Mini dean ja.
 
  • Leuk
Waarderingen: Eddie
Dank voor de reacties.
Dan kan ik wat gaan bestellen en deze winter weer wat gaan ombouwen.
 
Heb zelf de glock variant.
Verloop gekocht en dan gewoon een lipo er in gedaan.
Werkt perfect.
Snellere trigger responce, snellere rate of fire en ondanks lagere mah doet hij het toch de hele dag.

Mvg Roy aka Smitty